Blogování na pracovišti - jste připraveni?

Vytisknout

Stále stoupá počet lidí, kteří si vedou své internetové deníčky neboli blogy. Publikují v nich své názory na současné dění, politiku, sport a mnoho dalších věcí. Zároveň rychle stoupá i počet těch, kteří internetové deníčky čtou. Blogy se tak stávají důležitými komunikačními nástroji. Blog, který oslavuje zaměstnavatele může sloužit jako dobrá reklama. Co když se vám ale stane opak? Co můžete dělat, když se vaši zaměstnanci nebudou o vaší firmě vyjadřovat ve svých blozích příliš lichotivě?Když…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace