Blogy firemní komunikaci nenahradí

Vytisknout

Internetové deníčky tvoří stále běžnější součást lidské komunikace. Pisatelé blogů jsou ve většině případů někde zaměstnáni a často se ve svých textech nevyhnou postřehům z práce. Firmy doposud blogy spíše ignorovaly, dnes se k nim však již nemohou otáčet zády, protože blog se stává masovým fenoménem. Pokud svým zaměstnancům umožní, aby si vedli své blogy, měly by zároveň stanovit určitá pravidla, aby zaměstnanci věděli, kam až mohou zajít. Samotné zákazy publikování určitého obsahu ale nic…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace