Desatero správného chování a komunikace

Vytisknout

Rad, jak se správně chovat na pracovišti a jak správně komunikovat s ostatními není nikdy dost. Článek přináší desatero tipů, které mohou člověku pomoci dobře vycházet s ostatními kolegy a zachovat si respekt. Zde jsou ty nejdůležitější:* Nehádejte se zbytečně. Ani tolik nezáleží na tom, co říkáte, jako na tom, jak to říkáte. Jestliže váš tón hlasu vyvolá dojem, že se chcete hádat, těžko s tím něco uděláte, i kdybyste argumentovali sebelogičtěji. Vždy dobře važte slova, protože když dokážete…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace