Dobročinností k loajalitě

Vytisknout

Nedávná studie ukázala přímou souvislost mezi dobročinností podniku a loajalitou zaměstnanců vůči podniku. Využila přitom Index podnikové dobročinnosti (Corporate Philanthropy Index CPI), což je číselné hodnocení dobročinných závazků společnosti. Podle studie zaměstnanci podniku s vysokým CPI dělají mnohem více věcí, které podniku prospívají. Celkově 31% zaměstnanců je ve svých společnostech angažováno a nemají v plánu odejít. Tato loajalita dosahuje 44% u společností s vysokým CPI a klesá na…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace