Firemní kultura pokračujícího učení

Vytisknout

Úspěšné firmy vždy hledají nové způsoby, jak dělat věci, což zpravidla vede k pokračujícímu učení. Pokračujícím učením se tedy rozumí neustálé přemýšlení o tom, jak se zlepšovat - nespokojit se se současným stavem. V čem se v této souvislosti nejvíce chybuje?Zaměstnavatelé si neurčují, co od svých zaměstnanců očekávají v oblasti rozvoje.Nevyzývají zaměstnance, aby se stále učili.Po určení očekávání se již se zaměstnanci nescházejí za účelem zpětné vazby.Neposkytnou zaměstnancům dostatek času,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace