Firemní odpovědnost není jen charita

Vytisknout

Programy firemní odpovědnosti (CSR) nejsou jen otázkou dobročinnosti. Z části jistě ano, především velké firmy je však vnímají jako strategické iniciativy a důležité součásti svých obchodních aktivit. Potvrdil to i výzkum poradenské společnosti Deloitte s názvem More than just giving, který analyzoval CSR aktivity největších britských firem (FTSE 100) v šesti oborech. Ukázalo se, že programy firemní odpovědnosti stále častěji slouží k budování silnějších vztahů s vládou, dodavateli a zákazníky…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace