Firemní stránky (nejen) na síti LinkedIn: Buďte jiní než ostatní

Vytisknout

Zřízení firemní stránky na profesní sociální síti LinkedIn patří mezi nejefektivnější bezplatné způsoby, jak podpořit značku zaměstnavatele na internetu a přilákat ty nejlepší talenty. Samotné zřízení stránky však nestačí a vhodné není ani kopírovat na ni reklamní texty vaší firmy v podobě klišé, kterým nikdo nerozumí a hlavně nikdo nevěří. Jak to tedy dělat lépe? LinkedIn právě zveřejnil výsledky svého mezinárodního průzkumu, který se zaměřil na nejčastější klišé na firemních stránkách. Top…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace