Jak a kdy může manažer kritizovat prodejce?

Vytisknout

Na otázku, kdy a jakým způsobem může být prodejce kritizován, odpovídá jeden z prodejců a manažerů.Prodejce: Prodejce očekává od svého manažera podporu při pomoci dosáhnout prodejních cílů. Díky moderním technologiím manažer vidí výsledky z týdenních zpráv. Vedoucí tak vidí výsledky svých prodejců a činnosti, které právě dělají. Když u některého z nich pozoruje problém, je lepším řešením setkání mezi 4 očima. Kritika musí být taková, aby neuškodila a nesnížila sebevědomí při dalším obchodním…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace