Jak vyjít s lidmi na pracovišti - 20 tipů

Být za každé okolnosti příjemný ke svému okolí není jednoduché, samozřejmě ani v práci, kde lidé musejí plnit termíny, čelí konfliktům, sdílejí informace a bojují o uznání. Každodenní pracovní realita může kontakty zaměstnanců měnit v konflikty a je proto třeba zachovávat na pracovišti určitý standard v chování. Pracoviště bude bez pochyby lépe fungovat, dokáží-li zaměstnanci spolu dobře a slušně vyjít. Článek pro to, jak spolu vycházet nabízí 20 tipů. Toto jsou některé z nich:

- Říkejte, co si myslíte a myslete to, co říkáte. Komunikujte autenticky.
- Neodsuzujte okolí příliš rychle a neuváženě.
- Naučte se poděkovat a uznávat zásluhy druhých.
- Rozšiřujte okruh lidí kolem vás. Chodíte-li na oběd se stále stejnými kolegy, pozvěte i někoho jiného.
- Nešiřte nepodložené informace.
- Projevujte zájem o zájmy ostatních.
- Uvědomíte-li si svou chybu, přiznejte ji.
- Nečekejte, že slušnost přijde sama od sebe. Gandhi v tom měl jasno: My musíme být ta změna, kterou chceme ve světě vidět.
Zdroj: Better Workplace Now - server amerického konzultanta Toma Tereze s tipy pro lepší pracoviště
Zobrazit přehled článků ze zdroje Better Workplace Now