„Je velice povzbuzující pracovat s vedoucími představiteli firmy, zavádět iniciativy, které pomáhají zlepšit funkci vedení a být svědkem pozitivních změn směrem k dosahování vytyčených cílů,“ říká ředitelka indické společnosti IL&FS Financial Services a držitelka ocenění "HR Professional Of The Year" z odborné konference Asia Pacific HRM Congress pro rok 2011 Sudakshina Bhattacharyaová.
Stejně tak, jako je HR manažer odpovědný za vytváření personálních potřeb firmy, je podle ní i vedení odpovědné za to, aby po HR požadovalo iniciativy potřebné pro posílení růstu firmy. Na základě svých zkušeností sestavila desatero HR služeb, které vedení firmy očekává od svých partnerů z HR.
-  Chápejte obchodní prostředí. 
-  Předvídejte nadcházející výzvy v oblasti řízení lidí ve firmě. 
-  Pravidelně si vyměňujte zpětnou vazbu o nápadech příslušného týmu. 
-  Důkladně se seznamte s konkurencí a best practices v organizacích podobného typu. 
-  Sdílejte databáze s relevantními daty. 
-  Vyhodnocujte efektivitu HR pomocí zkoušek s různými lidmi z firemních týmů. 
-  Pořádejte dny otevřených dveří se zaměstnanci a umožněte jim naslouchat vám. 
-  Sbírejte a vyhodnocujte zpětnou vazbu ohledně vedení firmy. 
-  Proaktivně získávejte talenty a fungujte jako business partner. 
-  Budujte silné vztahy s pracovními týmy. 
-kk-
 
  
 