Když jsou na pracovišti problémoví lidé

Existují některé charakterové vlastnosti, které nám brání v dosažení našich cílů. Na jejich základě můžete rozeznat dva odlišné typy lidí.

Zaprvé jsou to osoby, kteráé jsou neustále v pohybu, jsou extrémně hluční a velmi aktivní. V kanceláři buď sedí pořád u telefonu, nebo ruší ostatní od práce. Mají na stole nepořádek. Přes všechno jejich úsilí vypracují projekty vždy pozdě a jejich návrhy jsou často scestné. 

Na druhé straně stojí člověk, který je tichý, nezapojuje se do debat, ale má problémy stejné jako první typ. Odkládá složité úkoly na později, neumí se včas rozhodnout, nikdy nedokončí to, co rozdělá.

Oba typy by měly přistoupit k radikální změně, která by jejich práci udělala více efektivní. Existují totiž techniky, které by měly tyto typy lidí užívat.

-pk-

Zdroj: Suite 101 - databáze odborných článků nejen pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Suite 101