Klíčem k úspěchu v práci jsou interpersonální dovednosti

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Akademické znalosti jsou pro získání dobrého místa pochopitelně velmi důležité, nejsou však nejdůležitější. Zaměstnavatelé si podle průzkumů mnohem více cení sociálních a komunikačních schopností. V tomto směru vykazují výrazné nedostatky zejména mladí odborníci na informační technologie.

V přijímacích pohovorech se většinou náboroví pracovníci soustředí na to, jakým způsobem se potenciální zaměstnanec projevuje, zda není příliš nervózní, zda projevuje nadšení pro práci a je-li ochotný se učit novým věcem. Důležitá je přizpůsobivost, nezávislost, snaha řešit problémy a rychle se rozhodovat.

V současném prostředí je také nezbytná orientace na zákazníka a schopnost odhadnout jeho potřeby. Bohužel většina vysokých škol nejen u nás, ale i v Evropě zatím tyto schopnosti spíše podceňuje, proto začaly mnohé společnosti nabízet svým zaměstnancům firemní školení, která by jim měla pomoci osvojit si nebo zlepšit své interpersonální dovednosti.

**Datum vydání:** I/2002
Zdroj: Job Universe - server obsahující strategické tipy pro personalisty i uchazeče o zaměstnání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Job Universe

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace