Kritiku musíte umět přijímat

Vytisknout

Zaměstnanci touží po zpětné vazbě. Ovšem jen po té dobré, přiznejme si to. Když pracujte týden na zprávě a manažer nebo kolega zkritizuje váš styl psaní, určitě to není ta zpětná vazba, po které toužíte. Podle kariérových expertů by měli manažeři být vycvičení k tomu, aby uměli jednak zpětnou vazbu vůbec poskytnout, a jednak, aby ji poskytli co nejlépe, aniž by někoho urazili nebo zranili. Zaměstnanec by měl jakoukoli odezvu umět přijmout a navíc si ji vzít jako výhodu. Parafrázujte to, co…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace