Mají vaše firemní hodnoty smysl?

Vytisknout

V nedávném článku jsme si připomněli základy silné firemní kultury. Víme, že základem je vize a z ní vycházející hodnoty. Dnes se proto blíže zaměříme na firemní hodnoty a jejich vztah s obchodními výsledky firem. Otázka zní: Jak zajistit, aby vaše hodnoty byly smysluplné a přínosné? Následující tipy, jak toho docílit, publikoval server openforum.com. 1. Zajistěte, aby vaše hodnoty byly srozumitelné Používejte jazyk srozumitelný pro všechny, kteří jim potřebují rozumět. Ptejte se a ujišťujte…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace