Manažerský souboj s časem

Manažerský souboj s časem

Asi každý ve vedoucí funkci to již zažil. Nedostatek času na soukromý život, stres, neustálé hlídání termínů. Manažeři podle průzkumů nechtějí moc, uznání ani peníze – přejí si pouze více času na sebe a své okolí. Někdy ale stačí si čas lépe zorganizovat. Pro snahy v této oblasti se začíná vžívat moderní název „time-management“. V první řadě je třeba přehodnotit priority a roztřídit je podle toho, zda jsou urgentní či nikoli. Věci, které nejsou ani důležité, ani urgentní, patří do koše.

Druhá věc, kterou musí manažeři udělat, je odhalit své „zloděje času“, tedy věci, kterými se nechávají rozptylovat. Těmi mohou být telefon, e-mail nebo webové stránky. Někoho však nedostatek času dokonce motivuje – takový člověk začíná jednat teprve tehdy, když opravdu „hoří“. Nebezpečím je perfekcionismus – v jeho důsledku se člověk může dostat do opravdu značného skluzu.
Zdroj: Manager Magazin - Německý portál pro manažery. Informace z politiky, ekonomiky, podnikání a e-businessu.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Manager Magazin