Proč fňukají?

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Manažery mnohdy přepadá pocit, že si jejich lidé neustále na něco stěžují. Říkají si, že podřízení mají dobrou práci, odpovídající plat i pracovní prostředí, a neměli by proto fňukat.

Ignorace nespokojenosti se však může vymstít. Manažer by se měl snažit stížnosti zastavit – více se věnovat prevenci, než hašení požárů. Základem je učit se dívat očima zaměstnanců. Nemusíte s nimi souhlasit, lze však pochopit, proč jednají tak, jak jednají.

- Věnujte svým lidem čas. Pracujte na tom, abyste své lidi lépe poznali a oni lépe poznali vás. Dejte jim najevo, že se o ně zajímáte a nabízíte pomoc s profesionálními i osobními problémy.

- Soustřeďte se na pozitiva. Říkejte svým lidem, co dělají dobře. Řešení toho, co se jim nepovedlo, věnujte méně času. Nikoho neoznačujte za problémového.

-kk-

Zdroj: Recruiter.co.uk - portál odborného britského časopisu pro specialisty náboru
Zobrazit přehled článků ze zdroje Recruiter.co.uk

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace