Řešení konfliktů e-mailem? Raději ne

Vytisknout

E-mail představuje komunikační nástroj, který výrazně usnadňuje práci. Ne vždy je však tím správným kanálem, například při řešení konfliktů. Článek popisuje, kdy a jak řešit problémy cestou elektronické pošty, aby to mohlo být efektivní. Kdy použít e-mail v konfliktních situacích - Když je třeba zaznamenat danou komunikaci. - Při řešení konfliktů s nízkou hladinou emocí. - Pro prvotní domluvu o následujícím telefonátu nebo osobní schůzce. Kdy nepoužít e-mail v konfliktních situacích -…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace