V německých firmách se daří dobrovolnictví (ale jinak než v USA)

Vytisknout

Americké firmy pomáhají potřebným, sázejí stromy a zapojují se do dalších dobrovolnických aktivit již dlouhá desetiletí. Stejný trend je v dnešní době silně rozšířen i mezi německými firmami. Vyplývá to alespoň ze studie poradenské společnosti Roland Berger Strategy Consultants a Americké obchodní komory v Německu s názvem Corporate Volunteering in Deutschland. Pravidelnou dobrovolnickou činnost organizuje 84 % dotázaných firem. Očekává se, že bude hrát stále důležitější roli. Vedle obecného…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace