Víte, které HR úkoly se digitalizací zkrátí z hodin na minuty?

Vy víte, že je to otravná a zdlouhavá práce, ale udělat se musí. Víte, že zase půl dne strávíte nezáživným papírováním a nezbyde čas na to, co máte nejraději – na komunikaci s kolegy a plánování firemních akcí. My zase víme, že se na to dá jít i jinak.

tulip online dochazkovy system

Spoustu pracovních úkolů vůbec dělat nemusíte. Není třeba přijímat stále nové brigádníky na haldy papírů, které se vám kupí v kanceláři. Přesvědčte už konečně svého šéfa, že potřebujete digitalizovat procesy v moderním cloudovém nástroji. Kdy jindy, než v čase pandemie vám dá za pravdu.

Podívejte se, jak s platformou TULIP šetříme čas HR oddělením ve více než tisícovce firem doma i ve světě.

Docházka a podklady pro mzdy

V Česku se mnoho lidí stále brání pokroku. Víme to z vlastní praxe, neboť mnohem častěji náš docházkový systém zavádíme u klientů, kteří doposud žádný nepoužívali (využívali klasické docházkové knihy, případně MS Excel). Málokdy nahrazujeme jiného dodavatele. Což je minimálně zarážející. Mít desítky až stovky zaměstnanců a stále každý měsíc řešit složité excely nebo opravovat chyby svých kolegů v evidenci docházky... Používáním sofistikovaného docházkového systému se vyhnete chybám při zpracování údajů. Eliminujete lidský faktor a máte jistotu správnosti údajů, respektive umíte dohledat všechny změny v údajích.

Ideálním řešením jsou cloudové docházkové systémy, kde zcela odpadá jakákoliv instalace, docházka se dá nastavit v několika krocích, a je tak možné ji velmi rychle začít používat:

  1. Zaevidování zaměstnanců a jejich přiřazení k nadřízenému.

  2. Přiřazení docházkových skupin (docházková skupina bývá často jedna pro všechny zaměstnance, ale nemusí).

  3. Nastavení aktuálních docházkových zůstatků každého zaměstnance.

Tak to funguje i v TULIPu. Zaměstnanci si evidují docházku sami a vy na konci období pouze jedním klikem pošlete údaje do mzdového softwaru. Žádné další starosti.

Vyúčtování pracovních cest už nemusí být strašák

I tuto oblast vyřeší automatizace. Zaměstnanec si zadává žádosti o služební cestu, požadavek na rezervaci ubytování a přepravy bude následně propojen s osobou, který má toto ve vaší firmě na starosti. Po návratu z cesty si zaměstnanec požádá o vyúčtování, sám naskenuje potřebné účtenky a sepíše veškeré údaje v uživatelsky přívětivém online formuláři. Vy se o nic nemusíte starat. Systém zaměstnance navede a vypočítá nároky.

Nástupní proces pouze online? Zůstaňte u něj i po koroně

Posíláte smlouvy emailem? Máte přeplněnou schránku a dá práci se v tom vyznat? Vyřešte náborový proces v TULIPu. Můžete v něm mít připravené drafty smluv, kde nastupující zaměstnanec sám vyplní svoje údaje, nebo mu vy pošlete zabezpečený link. Umíte si představit, jak dobře to na něj zapůsobí? Poslední roky se firmy předháněly v získávaní kvalitních kandidátů a udržení si zaměstnanců za každou cenu. Vy svého potenciálního kolegu zaujmete už nástupním procesem. Nahlédne do reality, v níž jste moderní firmou používající moderní nástroje. Lepší reklamu nepotřebujete.

Administrace benefitů a firemních akcí

Ta nejpříjemnější část. Vymýšlení benefitů pro zaměstnance, jejich podmínek a systém přihlašování. I toto můžete spravovat přímo v TULIPu a neřešit sdílené excely k přihlášení např. na firemní masáž. Nezdržujte se zbytečnostmi a zpřístupněte benefit nebo event zaměstnancům v jejich TULIP účtu – přihlášení či odhlášení nechte na nich. Nakonec vám všichni poděkují za systematičnost a pořádek ve věcech.

„Práci, která trvala půl dne, máme nyní hotovou za 3 minuty,“ vystihla naše klientka z americké korporace jednou větou nejlepší vlastnosti automatizace procesů.

Přidejte se k ní a nerozčilujte se nad věcmi, které umíte vyřešit rychle a efektivně.