Z nápadů zaměstnanců mají prospěch zaměstnavatelé

Vytisknout

Jeden ze známých amerických hotelů v San Diegu v USA je zářným příkladem, jak mohou nápady a doporučení ze strany zaměstnanců zvýšit profit podniku. Když se jednalo o vybudování nového výtahu v hotelu, navrhl jeden ze zaměstnanců, aby byl postaven zvenčí místo zevnitř. Do té doby nevídaná konstrukce ušetřila zaměstnavateli peníze (hotel nemusel být po dobu rekonstrukce uzavřen) a samozřejmě velký úklid. Jiné organizaci zase ušetří návrh dvou jejích elektrikářů 500 000 dolarů ročně. I skutečně…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace