Za neúspěchy firmy může stát špatná kolektivní práce

Představte si situaci, kdy uvedete na trh nový skvělý výrobek, o který je enormní zájem, ale za několik týdnů začnou přicházet stížnosti o špatných a pozdních dodávkách a podobně. Hledáte v čem by mohl být zakopaný pes? S největší pravděpodobností to bude v kolektivní práci. Dobrá kolektivní práce je totiž cílem k úspěchu a její budování by mělo začít dávno před tím, než se vrhnete do výroby onoho nového produktu.

Společnosti už se dnes primárně na týmovou spolupráci zaměřují. Málokde najdete samostatné kanceláře oddělené tlustými zdmi. V moderních společnostech už nejsou žádná oddělení, která si sama ve vakuu operují. Bariéry mezi nimi se postupně ničí a to právě kvůli firemnímu úspěchu.

Dnes je třeba, aby se vše točilo kolem zákazníka, takže i to, aby byly všechny skupiny a oddělení propojené, aby nedocházelo k omylům a aby byl zákazník spokojený.

 -pk-

Zdroj: Joan Lloyd & Associates - stránky americké koučky Joan Lloydové
Zobrazit přehled článků ze zdroje Joan Lloyd & Associates