Angažovanost zaměstnanců ve stylu společnosti Twitter

Vytisknout

Ještě před dvěma lety byl Twitter sociální sítí bez větších příjmů, které navíc chyběl jasný obchodní model. Letos se očekává, že překoná Facebook v příjmech za mobilní reklamu a do roku 2014 má dosáhnout celkových tržeb ve výši 1 miliardy dolarů. V současné době má Twitter přibližně 1300 zaměstnanců a přijímá přibližně 30 nových lidí týdně. Jak se mu při tom daří budovat silnou firemní kulturu a udržet angažovanost zaměstnanců? Na tyto otázky odpověděla na serveru Forbes.com Melissa Daimlerová,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace