Interní komunikace stojí a padá s rozvojem manažerů

Vytisknout

Organizací, které dokáží dlouhodobě efektivně uplatňovat interní komunikaci, je naprosté minimum. Mnohé se mylně domnívají, že stačí, když mají intranet a firemní časopis a ředitel občas vystoupí před lidmi. Nevěnují dostatečnou pozornost klíčové aktivitě rozvoji komunikačních vlastností liniových manažerů. Úroveň interní komunikace je přitom úzce spjata se spokojeností zaměstnanců i zákazníků. Dobrá i špatná interní komunikace má silný psychologický vliv zaměstnance, což se přímo odráží v…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace