Microsoft vstupuje do boje proti nezaměstnanosti mladých

Společnost Microsoft spustila ve Velké Británii kampaň, jejímž cílem je pomoci v boji s nezaměstnaností mladých lidí. Kampaň s názvem Britain Works chce vytvořit 100 tisíc příležitostí pro získání vzdělávacích a pracovních zkušeností.

Spolupracovat při tom bude s dalšími společnostmi na území Británie, jako je Remploy, LinkedIn nebo Sky. Výkonný ředitel britského Microsoftu Gordon Frazer zároveň vyzval ke spolupráci i další firmy, pro které připravil publikaci „Průvodce dobrou pracovní zkušeností“.

Při spuštění kampaně vytvořil Microsoft 150 nových pracovních příležitostí určených pro mladé lidi s dovednostmi, jako je týmová práce, prezentování a řešení problémů, aby jim tak usnadnil budoucí uplatnění na trhu práce. V průběhu příštího roku plánuje tisíce příležitostí pro mladé, které budou kombinací praxe především v oboru IT a voucherů na vzdělávání.

-kk-

Zdroj: People Management - přední britský magazín o řízení lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje People Management