Na co se zaměřit při vzdělávání seniorních manažerů?

Vytisknout

Většina seniorních manažerů si udržuje aktuální přehled o vývoji své funkce, ať už to je obchod, marketing, IT nebo HR. Formální i neformální vzdělávání v tomto směru je pro ně samozřejmostí a věnují se mu i samostatně ve svém volném čase. Horší je to však již s obecnějšími znalostmi aktuální politické situace, stavu celých odvětví a trhů. Píše o tom exekutivní kouč a autor úspěšných knih o koučování Steve Arneson na serveru conference-board.org. Vzhledem k této své zkušenosti se znalostmi…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace