Případ dokonalé manažerky

Budete to asi znát – sedíte nad počítačem, vlastně je vám jasné, co chcete napsat, ale nějak nevíte jak to říct. Píšete jednu a tutéž větu a hned ji zase mažete – jednou, dvakrát, třikrát… Necháte ji tam, protože nevíte, jak to napsat líp, připíšete pár dalších a pak nakonec vyhodíte všechno oknem… 

Tak jsem přemýšlela, jak elegantně podat, že kurz proběhl zcela podle očekávání a to včetně výsledků, když se na displeji telefonu objevilo jméno Madly – klientky, která se stala mojí kamarádkou. V její firmě jsme vedli celou řadu tréninků, ale v poslední době jsme hlavně pomáhali jednotlivým manažerům konzultací, koučinkem nebo čímkoli mezi tím. Na její telefonáty jsem se vždy těšila, protože kromě toho, že byla milá a vtipná, věděla vždy, proč volá a co chce.

„Adéla Boučková, Interquality,“ představila jsem se.

„Ahoj Adél, potřebovala bych, aby ses potkala s jednou naší manažerkou, docela to spěchá, hodilo by se ti to třeba zítra?“

Nehodilo se mi to. Ale jsou chvíle, kdy je jedno, jak moc se vám to nehodí, takže jsme se dohodly na schůzce v půl šesté večer.

Čtěte dále zde.

Napsala Mgr. Adéla Boučková, INTERQUALITY, spol. s r.o.