USA: Školy nedrží krok s potřebami pracovišť

Nedávný výzkum mezi americkými zaměstnavateli a řediteli škol ukázal, že se shodnou na vzrůstající důležitosti kreativity na pracovištích. Výzkum provedly organizace Conference Board a Americans for the Arts ve spolupráci s Americkou asociací správců škol (AASA).

Z výzkumu vyplývá, že 99 procent ze 155 dotazovaných ředitelů škol a 97 % z 89 dotazovaných zaměstnavatelů považuje za klíčové pro rozvoj kreativity studium umění a komunikace. Většina středních škol a zaměstnavatelů však nabízí vzdělávání v těchto oblastech jen jako volitelné nebo podle aktuální potřeby.

„Dokud bude kreativita dovedností, kterou lze rozvíjet a uznávat jakožto integrální vstup pro inovace a firemní vůdcové budou zdůrazňovat potřebu inovací ke splnění svých obchodních cílů, potřeba zahrnutí programů rozvoje kreativity do povinného rozvrhu by měla být samozřejmá,“ komentoval výsledky výzkumu výkonný ředitel Conference Board Jonathan Spector.

-kk-

Zdroj: Chief Learning Officer - americký časopis a server pro manažery vzdělávání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Chief Learning Officer