Moderní software spojuje HR v jeden celek

Jakou roli má ve vaší organizaci personální oddělení? Obvykle se má za to, že připravuje školení, řeší firemní benefity, organizuje nábor nových zaměstnanců, plánuje pohovory a zajišťuje další potřebné činnosti pro oblast personalistiky. Přidejme ale ještě něco navíc.

Radek Beránek, WEBCOM a.s

Tím největším úkolem HR specialisty je schopnost orientace na trhu práce, budování pověsti dobrého zaměstnavatele a zaujetí těch správných lidí do týmu. Potřebuje rychle oslovit a zaujmout, již od počátku efektivně komunikovat a zajistit novým pracovníkům úspěšnou adaptaci ve firmě.

Personální řízení je dnes úzce propojeno s  marketingem. Nabídka práce i poptávka po ní se musí setkat ve správný čas na správném místě. Spokojenost je důležitá na straně zaměstnavatele i zaměstnance.

Monitorujte pracovní trh

Podle serveru jobvite.com aktivně hledá práci 15 % lidí, ale 71 % se aktivně či pasivně poohlíží po nových příležitostech. Až 69 % lidí by nevzalo práci pro zaměstnavatele se špatnou reputací, i když jsou zrovna nezaměstnaní.

Náklady na získání jednoho pracovníka mohou být značné. Důkazem je příklad, kdy nalezení specialisty na pracovním trhu, oslovení, zaujetí, získání a následná adaptace roste až do výše 350 000 Kč.

Pohybujte se na pracovním trhu úspěšně

Pomůže vám kvalitní a ucelené technologické zázemí. Již dávno neplatí, že personalisté potřebují především software pro evidenci docházky. Nástroje, které vaše HR ocení, dnes musí umět mnohem více.

Moderní softwarová řešení pro personalisty rozvíjejí aktivity pro nábor nových zaměstnanců i pro jejich úspěšný nástup a schopnost adaptability. Podporují procesy týkající se péče o zaměstnance, systém benefitů, školení, hodnocení výkonu i řízení změn. Navíc nabízejí další užitečné funkce pro oblast profesního rozvoje pracovníků nebo identifikaci talentu u zaměstnanců a jejich následný růst.

Komplexní HR aplikace

Naštěstí již nepotřebujete využívat různé nástroje pro správu všech činností. Komplexní HR aplikace nabízejí konzistentní a sjednocenou službu pro řízení a správu lidského kapitálu ve všech oblastech personalistiky.

Jsou komfortním řešením pro všechny zúčastněné - kandidáty, zaměstnance a HR specialisty. Personalisté mohou bezproblémově a rychle komunikovat, aktivně vyhledávat kandidáty pomocí napojení na Linkedln, plnit úkoly, sledovat a účastnit se školení, snadno zvládnou potřebnou administrativu v oblasti docházky a mnoho dalších činností.

Se správným výběrem takové aplikace právě pro vaši organizaci vám pomohou odborní konzultanti.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace