Podcast: Budovat obchodní vztahy na dálku bez referencí je prakticky nemožné

Bohumil Kuba je úspěšným obchodníkem v oblasti vzdělávání a lektorem obchodních kurzů ve společnosti Business Success. Jak sám tvrdí, od roku 1996 zatím neměl jedinou krizi, která by ho přiměla uvažovat o změně zaměření. Obchod ho baví a jak říká, typický český obchodník by se pro zákazníka rozdal. S klientem je ale nutné se poznat vzájemně, aby to fungovalo.

Bohumil Kuba, Business Success

Přehrát podcast

Ve společném rozhovoru jsme se bavili o tom, co pandemie koronaviru přináší do oblasti obchodu, zda a jak se dá dělat obchod a akvizice na dálku nebo co ovlivňuje motivaci dnešních obchodníků.

Stáhněte si zvukový záznam ve formátu mp3.

Nemáte čas poslechnout si celý záznam?

Klikněte na čas v závorce v popisu a dostanete se přímo na konkrétní téma uvedené na pravé straně.

[00:38] Jak se daří vzdělávací společnosti v době covidové?

[01:57] Profesní dráha Bohumila Kuby v oblasti obchodu a školení.

[04:09] Budování obchodních vztahů v online prostředí.

[06:20] Stav obchodu a obchodních týmů na domácím trhu.

[07:10] Jaké nejčastější potřeby řeší klienti ve vzdělávání obchodu? 

[08:59] Argumentace klientovi - co (ne)funguje.

[09:48] Doporučení pro akviziční schůzky za současných složitých podmínek.

[11:49] Moderní technologie v prodeji na dálku.

[12:27] Motivace obchodníků.

[13:56] Finanční a hmotná motivace obchodníků není dlouhodobá.

[16:03] Negativní aura obchodníka a co ji v praxi způsobuje. 

[17:25] Nábor obchodníků a identifikace vhodných typů pro obchod.

[19:15] Nesoulad mezi obchodními týmy a vedením + příklad z praxe.

[20:20] Klíčové vlastnosti obchodníka.

[23:03] Oblíbená část práce Bohumila Kuby.

[24:19] Co by mohly firmy pro své obchodníky udělat, aby je podpořily v této nelehké době?