Začátkem listopadu proběhla v prostorách studia La Fabrika odborná konference nejen na téma personálního systému SAP SuccessFactors

Začátkem listopadu proběhla v prostorách studia La Fabrika odborná konference nejen na téma personálního systému SAP SuccessFactors. Účastníci si měli možnost poslechnout zkušenosti z implementace tohoto systému, zajímavé panelové diskuse anebo zjistit, jaké budou HR trendy v roce 2023. Konferenci pořádala společnost Success Solutions s.r.o., která se zaměřuje primárně na oblast HR a implementaci řešení SAP SuccessFactors.

SAP SuccessFactors

Cílem konference bylo propojit stávající zákazníky a potenciální zájemce o systém SuccessFactors. Navzájem si nasdílet zkušenosti z implementací a tipy na hladký průběh zavedení tohoto systému, dále si popovídat o dodavateli a jeho práci na projektech a zodpovědět dotazy potenciálních zákazníků. Byly také představeny 2S aplikace, které vyvíjí právě Success Solutions. Primárně nová aplikace pro generování dokumentů ze SuccessFactors.

Konferenci navštívili zajímaví hosté, převážně zákazníci Success Solutions, kteří hovořili o svých implementačních projektech a přechodu na SuccessFactors. Jedním z řečníků byl i Zdeněk Křížek, IS Business Partner Corporate Services ze společnosti ASAHI.

„Implementovali jsme tento systém pro HR, protože jsme HR chtěli posunout na jinou úroveň. Původně jsme byli hodně heterogenní, používali jsme lokálně jiné systémy nebo vůbec žádné, pracovali jsme klasicky papír, tužka a excel. Pak jsme si řekli, že potřebujeme centrální náhled, co se v HR děje. Potřebujeme mít jednotné standardizované procesy. Primárně jsme vybírali platformu, sekundárně implementátora. Zvolili jsme SuccessFactors, který je propojitelný s naším „velkým SAPem“ a jako implementátor zvítězila právě firma Success Solutions. Náš projekt vyhrál SAP Quality Awards 2021, což je pro nás velké ocenění a odezva na profesionální práci jak konzultantů Success Solutions, tak celého našeho implementačního týmu“ líčí Zdeněk Křížek.

Podívejte se na reportáž z konference Success Day 2022

Jednou z prvních společností, která začala se Success Solutions spolupracovat, byla firma Mattoni 1873, jejíž současný HR ředitel pro Českou republiku Miroslav Gášek na konferenci hovořil právě o těchto zajímavých začátcích. „Pro SuccessFactors jsme se rozhodli, protože jsme potřebovali vyřešit potřebu sjednocení a unifikace procesů performance managementu a odměňování. Byl to dobrý krok, protože nám to přineslo základ pro budoucí projekty,“ vysvětluje Miroslav Gášek.

Na konferenci vystoupila také Vladimíra Michnová, Group HRD ve společnosti LINET.

„Na trhu máme dlouhodobě nálepku inovativní firmy nejen v produktech, ale i v přístupu k digitalizaci. Začali jsme se na HR dívat trochu diverzifikovaněji a díky tomu jsme našli platformu, která nám vyhovovala. A našli jsme řešení nejen pro HR. Vybrali jsme SuccessFactors a Success Solutions. Rozhodování bylo logické i z hlediska dalšího propojování. Změnil se díky tomu přístup k týmu k tomu, jak se dají různé procesy nastavit, řídit a jak můžeme spolupracovat po celém světě,“ říká Vladimíra Michnová.

Jako host také vystoupil Šimon Pánek, CEO humanitární organizace Člověk v Tísni. Mimochodem i tato organizace je zákazníkem firmy Success Solutions a již 2. rokem probíhá implementace SuccessFactors.

Závěrem společnost Success Solutions představila své plány v oblasti trendů a vývoje. Třešničkou za nabitým dnem bylo divadelní představení Proslov v podání Anny Polívkové.

„Konference Success Day 2022 je úspěšně za námi. Chtěla bych moc poděkovat vám, našim zákazníkům a hostům, kteří jste nám věnovali svůj vzácný čas. Díky patří za všechny vstupy, rozhovory a sdílení zkušeností se SuccessFactors s námi jako implementačním partnerem,“ řekla na závěr Jana Benáková, obchodní ředitelka společnosti Success Solutions.