Zaměstnanecká samoobsluha

Zaměstnanecká samoobsluha

Řízení lidských zdrojů se rychle stává záležitostí nadměrného papírování, telefonování a nežádoucích návštěv. Manažeři se tak namísto proaktivně musejí chovat reaktivně. Chtějí-li se tedy tomuto neefektivnímu způsobu práce vyhnout, měli by zvážit strategické zavedení aplikací zaměstnanecké samoobsluhy (ESS). Samoobsluha nabízí zautomatizování řady procesů, například vyplňování formulářů.

Kromě možností individuálního provádění transakcí nabízí samoobsluha zaměstnancům i mnoho užitečných informací, slouží jako znalostní základna. Výhodou je také personalizace jejího obsahu, dostupnost informací na jednom místě, možnost uživatelských úprav, jednoduchý postup aktualizace, snížení nutnosti používat papírové dokumenty a nepřetržitá dostupnost.

**Datum vydání:** XII/2003
Zdroj: The CEO Refresher - americký server věnovaný managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje The CEO Refresher