„To, že jsme uspěli se dvěma odlišnými projekty, potvrzuje šíři a kvalitu naší interní i externí P&C komunikace. Kampaň „m“ posiluje značku makro jako atraktivního a stabilního zaměstnavatele. Projekt Nejsem DIGI ■ SAURUS bourá digitální bariéry a pomáhá našim kolegům růst. Oba projekty dokazují, že lidé jsou pro makro skutečně na prvním místě,“ říká Daniela Hrbková, ředitelka People & Culture makro ČR.
Kampaň „m“: autentická firemní kultura v hlavní roli
Employer branding kampaň „m“ zaujala porotu, která ji v soutěži udělila cenu Top Rated. Makro ČR projekt odstartovalo v roce 2023 interní částí a na podzim téhož roku se rozšířil i externě. Jeho cílem bylo představit makro jako atraktivního zaměstnavatele, posílit hrdost stávajících zaměstnanců a zároveň přilákat nové uchazeče.
-
Do přípravy a realizace kampaně se zapojilo více než 100 zaměstnanců, kteří se stali ambasadory značky.
-
Nová kampaňová videa dokoukala více než polovina diváků.
-
Nové kariérní stránky zkustovmakro.cz navštívilo o 25 % více uchazečů než v předchozím roce.
-
Kampaň získala více než 9 milionů zobrazení.
Nejsem DIGI ■ SAURUS: mezi šesticí nejlepších kampaní v kategorii Interní komunikace a employee engagement
Projekt „Nejsem Digisaurus“ společnost spustila v roce 2024 a během první fáze oslovil více než 300 zaměstnanců centrály makro ČR. Využívá metaforu „cesty z pravěku“ a srozumitelnou formou pomáhá lidem osvojit si digitální nástroje, které zefektivňují práci a zvyšují jejich sebevědomí. Vzdělávání kombinuje e-learningové moduly, praktické workshopy a videa, do nichž se zapojili sami zaměstnanci.
Díky přístupné a hravé formě získal program velmi pozitivní zpětnou vazbu – více než 80 % účastníků uvedlo, že se cítí jistější při používání firemních nástrojů. V současné době probíhá další fáze projektu, která se zaměřuje především na kolegy v provozech a distribučním centru.