Unilever nabízí studentům vysokých škol mezinárodní soutěž i případnou možnost zaměstnání

23. listopadu 2011, Praha – Společnost Unilever, která patří mezi 10 nejvyhledávanějších zaměstnavatelů v České republice, připravila pro studenty českých vysokých škol již podruhé mezinárodní soutěž s názvem Unilever Game. Touto aktivitou chce oslovit studenty ve věku mezi 18 a 26 lety, kteří si hledají nebo budou hledat práci. Společnost tak získává kontakty s aktivními studenty a samotní studenti možnost seznámit se s potenciálním zaměstnavatelem. Soutěž startuje dnes, 23. listopadu 2011 a 12. ledna 2012 proběhne v Praze velké finále, kterého se zúčastní 10 nejlepších studentů. Na ty, kteří se umístí na prvním, druhém a třetím místě, čekají hodnotné ceny. Úspěšní studenti se poté mohou ucházet i o zaměstnání ve společnosti Unilever.

Unilever se díky svým aktivitám pro studenty vysokých škol zařadil mezi 10 nejvyhledávanějších zaměstnavatelů v České republice a na veletrhu práce Career Days vyhodnotili studenti setkání s našimi manažery jako druhé nejzajímavější. I to je důvodem, proč jsme se rozhodli uspořádat finále 2. ročníku Unilever game přímo v Unileveru v Praze, kam pozveme 10 nejlepších účastníků a dáme jim tak možnost prohlédnout si prostory firmy, seznámit se s našimi značkami a promluvit si s některými manažery. První ročník soutěže probíhal pouze on-line. “ říká Martina Janebová, tisková mluvčí společnosti Unilever.

Jak soutěž v roce 2011 funguje?

Od 23. listopadu začnou studenti řešit on-line 4 případové studie spojené se 4 značkami firmy. Tento proces potrvá 4 týdny, na každou studii mají studenti 1 týden. Na základě toho pak bude 23. prosince vybráno 10 nejlepších studentů, kteří budou pozváni na finálové utkání v Praze, přímo ve společnosti Unilever. Zde budou řešit 5. případovou studii případových studií a jejich výsledky prezentovat odborné porotě, složené z manažerů firmy. Na vítěze čeká iPad 2, druhé místo bude oceněno iPhonem 4 a třetí výherce si odnese iPod Touch. Ani ostatní neodejdou s prázdnou, cenou za úspěch budou odborné knihy.

Soutěž studentům dává možnost nanečisto vyzkoušet, jak by si poradili se situacemi, které znají prozatím jen z učebnic, v praxi.

Unilever v České republice

Společnost Unilever nabízí ve 160 zemích 14 kategorií obsahujících 400 značek potravin, výrobků pro péči o domácnost a výrobků pro osobní péči. Dokáže proto oslovit takové množství lidí jako žádná jiná společnost. V roce 2010 tato společnost, která zaměstnává 167 000 lidí po celém světě, dosáhla obratu 44,3 miliardy eur. Její výrobky používají každý den dvě miliardy lidí.

Společnost Unilever je zavázána k zodpovědnému chování. Věří, že s pomocí 2 miliard svých zákazníků dokáže změnit svět k lepšímu. Společnost Unilever je například partnerem programu World Food Programme, jenž pomáhá získávat peníze na potraviny pro hladovějící děti ze zemí třetího světa. Společnost Unilever Česká republika také obsadila 2. místo v soutěži Podnik podporující zdraví. Nejvyššího skóre dosáhla v oblasti Podpora zdraví (Health Support), Lidské zdroje (Human Resources), Organizace práce (Work Organization), Sociální odpovědnost společnosti (Corporate Social Responsibility) a též Vliv na životní prostředí (Environmental Impact). Celkové skóre nakonec dosáhlo 94 %.

V listopadu 2010 byl představen Unilever Sustainable Living Plan (Unilever plán udržitelného rozvoje), který si klade za cíl do roku 2020 snížit na polovinu dopad na životní prostředí. Společnost Unilever se již 13. rok v řadě drží v čele žebříčku Dow Jones Sustainability Index v kategorii potravin. Tento index částečně vychází z hospodaření, sociálních závazků, vlivu na životní prostředí a výsledků společnosti.

Společnost Unilever byla založena před 120 lety a svou českou pobočku zřídila v roce 1991. Unilever ČR, spol. s r. o. – s hlavním sídlem v Praze – je součástí Central Europe Multi Country Organisation spolu s dalšími pobočkami v Maďarsku, na Slovensku, ve Slovinsku, v Chorvatsku a v Bosně a Hercegovině. Unilever ČR, spol. s r. o. má 300 zaměstnanců.