Zábavná simulace týmu F1 s ITIL

Láká vás stát se alespoň na jediný den členem týmu Formule 1? Program Hewlett Packard Race to Results Service Management Simulation vám to splní. Tento interaktivní workshop odehrávající se ve vysokooktanovém světě automobilových závodů přivádí účastníky do reálného simulovaného prostředí Formule 1. Poskytuje jim přehled řízení služeb (Service Management) provedený na vysoké úrovni, umožňuje zažít komplikované situace a vyzkoušet osvědčené postupy ITIL při vytváření průlomového porozumění výhodám a důsledkům.

Zábavná ITIL simulace probíhá ve vzdělávacím centru Hewlett Packard Enterprise v Praze nebo Bratislavě a zaměřuje se na provoz služby (Service Operation), dále pokrývá strategii služby (Service Strategy), její návrh (Service Design), nasazení do provozu (Service Transition) a neustálé zlepšování (Continual Service Improvement) napodobováním aspektů ITIL v praktickém prostředí.

Cílem tohoto efektivního způsobu vzdělávání je poskytnout praktický úvod k základním prvkům řízení služeb a dát účastníkům příležitost přímo si „osahat”, jak aplikace řízení služeb může zlepšit výkon v podnikání. Kurz doporučujeme všem projektovým, business a senior manažerům, vedoucím a vlastníkům procesů, kteří chtějí porozumět řízení služeb a svojí roli v něm, posoudit řízení služeb ve své organizaci nebo podpořit její výkonnost. Základní zkušenost v oblasti IT je dostatečným předpokladem pro účast na tomto zábavném workshopu nicméně pro co největší zážitek a radost ze hry v týmu Formule 1 doporučujeme nejprve ve vzdělávacím centru HPE absolvovat 3denní kurz ITIL V3 Foundation for IT Service Management. Tento úvod do základů řízení IT služeb (ITSM) napomůže vaší orientaci v problematice poskytování IT služeb, seznámí vás s klíčovými pojmy, procesy, funkcemi a úlohami životního cyklu služby ITIL.

Chcete se dozvědět víc o hře v týmu Formule 1? Navštivte nás na hpskoleni.cz nebo facebook.com/VzdelavaciCentrumHPE.