Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.

Gamifikace pomáhá s onboardingem i přijetím firemních hodnot

12.11.2018 

Gamifikace jako nástroj zvýšení engagementu v onboardingu nových zaměstnanců? Proč ne! Říjnová Káva s DEVELORem představila úspěšný projekt implementovaný v procesu nástupu novýchtesterů do firmy,…

icon Velká Chuchle nejsou jen dostihy. Tisíce metrů plochy pro firemní akce jen několik minut od centra Prahy

12.11.2018 

Firemní akce jsou nepostradatelným prvkem pro správné chápání firemní kultury. Při jejich pořádání dochází k posílení kolegiality a firemní sounáležitosti, odpočinku a samozřejmě vzdělávání.…

Nejlepším nástrojem interní komunikace je nadřízený

10.11.2018 

Interní komunikace je nepochybně velmi důležitá pro každou firmu, protože spokojený a informovaný zaměstnanec má výrazný pozitivní vliv na celkové výsledky společnosti. Ale který nástroj interní…

Článek v rámci předplatného icon Devět zásad sepsání efektivní a úspěšné obchodní nabídky

7.11.2018 

Získali jste kontakt na ideálního potenciálního klienta? Výborně. Zavolali jste mu a domluvili si schůzku nebo jste probrali možnosti, které nabízíte, po telefonu? Ještě lépe. Jste domluveni, že…

Šest tipů, jak skvěle podpořit zákaznický servis

7.11.2018 

V dnešní digitální době a době mobilů je zákaznický servis důležitější než kdykoli předtím - spotřebitelé mají veškeré informace na dosah ruky, rychle a snadno si mohou najít nové produkty nebo služby…

icon Zakládají se vaše rozhodnutí na datech?

6.11.2018 

Výrobní společnosti se už dlouhou dobu ve svých výrobních procesech pokoušejí eliminovat co nejvíce odpadního materiálu. Nyní musíme začít i my ostatní přemýšlet o tom, jak ještě efektivněji využívat…

Nový trend v benefitech pro Vaše zaměstnance. Dobijte jim stravenkovou kartu. A bez poplatků!

5.11.2018 

Spolu s papírovými stravenkami Naše stravenka můžete nyní svým zaměstnancům dobít stravenkovou kartu, která přináší výhody jak vám, tak vašim pracovníkům. Tímto efektivním benefitním nástrojem omezíte…

Specifika školení a vzdělávání generace Z

5.11.2018 

Nejmladší generace právě nastupujících zaměstnanců má svá specifika. A to především díky překotnému technologickému vývoji během posledních 20 let i kontaktu s jinými kulturami a globalizovaným…

Rituál hodnocení – jak pracovat s lidským potenciálem v digitální době

5.11.2018 

Nyní, ke konci kalendářního roku, probíhají ve většině firem hodnoticí rozhovory. Je to nejdůležitější aktivita procesu hodnocení zaměstnanců. Aby tato investice práce a času měla smysl a aby…

Článek v rámci předplatného icon Chcete získat svoji práci snů? 6 tipů, jak excelovat při pohovoru na obchodní pozici

2.11.2018 

Pohovory na obchodní pozici jsou v mnoha ohledech specifické. Více než u jiných oborů zde platí, že to, jak informace podáváte a jak je prezentujete, je mnohem důležitější, než informace samotné (…

Průmysl 4.0 a pravidlo 80:20 - skutečně můžeme nekvalifikované přeučit?

2.11.2018 

Pro ty, kteří 80:20 znají, netřeba představovat. Pro ty ostatní je informace, že se jedná o pravidlo, kdy menšina příčin, vynaloženého úsilí, nebo vstupů vede k většině výsledků, výstupů, nebo třeba i…

icon Příprava důležité porady: Co udělat, aby to byl úspěch

30.10.2018 

Pro nalezení termínu musíte zvážit časové možnosti všech účastníků, ale největší pozornost věnujte časovým rozvrhům těch nejdůležitějších účastníků. Důležití lidé mají obvykle nejnašponovanější časový…

Podzimní číslo Firemního vzdělávání právě klepe na dveře

29.10.2018 

Říjnové číslo e-časopisu Firemní vzdělávání právě dorazilo. A na co se můžete těšit?

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů, jak lépe naslouchat během telefonního hovoru s klientem

29.10.2018 

Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je schopnost naslouchat klientům. Pouze efektivní komunikace zaručí, že klient odchází z interakce se zástupcem firmy spokojen.…

Jak na změny chytře, s větším nadhledem a hlavně úspěchem?

29.10.2018 

Jak prosadit změny i přes odpor druhých? Jak docílit vzájemné spolupráce dvou firem v rámci akvizice? Jak udržet směr i v době, kdy se nedaří? Takové otázky byly předmětem diskuze a hledání odpovědí…

Výpis 16061620 z celkem 7525