Mobil místo peněženky
Obliba a rozšíření m-komerce roste. Jedná se o využití mobilních aplikací při nákupech nebo prodeji. Po celém světě vznikají firmy, které se tímto odvětvím zabývají. Tytam jsou časy, kdy mobilní…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19336 článků.
Obliba a rozšíření m-komerce roste. Jedná se o využití mobilních aplikací při nákupech nebo prodeji. Po celém světě vznikají firmy, které se tímto odvětvím zabývají. Tytam jsou časy, kdy mobilní…
Jestliže chceme dobře vycházet s kolegy na pracovišti, musíme dodržovat pravidla obecné slušnosti. Jedna britská personální agentura provedla průzkum chování, které ostatní kolegy nejvíce vytáčí.…
Podání ruky Jednoduché gesto, které se používá již od nepaměti a naznačuje, že osoby, které se takto zdraví, nemají v ruce zbraně a jsou ochotny se dohodnout. Podání ruky může rozhodnout o úspěchu či…
Každý zaměstnavatel se občas dostane do nepříjemné situace, kdy musí propustit některého ze zaměstnanců. Nemusí jej k tomu vést pouze potřeba snížit náklady. Občas je k takovému kroku dohnán…
Průzkum veřejného mínění prokázal, že produktivita zaměstnanců a doba, po kterou zůstanou ve firmě, z největší části závisí na vztazích s jejich bezprostředním nadřízeným. Špatné vedení tak může do…
Éra ekonomických superkorporací klade zvýšené nároky na jejich zaměstnance někteří přijdou o práci v podniku, v němž pracovali dvacet či třice let, jiní se musí stěhovat, dojíždět... Kdo si chce…
Většina z nás asi zná ten pocit, kdy některý z našich kolegů, na něhož jsme velmi spoléhali, nesplnil to, co slíbil. První reakcí na takovou situaci může být kritika osoby, která nás zklamala. Jenže…
Více než tři čtvrtiny manažerů a pracovníků ve vedoucích funkcích tvrdí, že by vyměnili svůj plat za větší časovou flexibilitu, jen aby měli čas na soukromý život. Není divu. Počet lidí, kteří trpí…
Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila celá řada počátečních problémů vyřešit a většina skeptických připomínek odehnat. Přesto stále existují mezery, které…
Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí celou řadu užitečných rad, jak se v komunikaci zdokonalit a kterým chybám se vyhnout. Na úspěšné manažerské komunikaci ostatně…
Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby zákazníka? Musíte se kvůli tomu vzdát kontaktního centra? Na všechny tyto otázky článek se snaží odpovědět a ještě přidává…
Autor článku popisuje konverzaci, kterou vedl se dvěma odborníky na téma rozhodování ve firmách a hierarchie. Každý z oněch dvou měl jiný n&…
Pro mnoho lidí jsou vzdělávání a rozvoj spojeny pouze s návštěvou školy nebo kurzů. Mnoho dalších forem zůstává opomenuto a mnohdy si ani neuvědomujeme, že je neuvědoměle používáme a že k našemu…
Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení vztahů se zákazníky. Klíčové je již jejich samotné zavádění, neboli implementace. Ta samozřejmě do jisté míry záleží na rozsahu…
Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními důvody jsou nedostatečná pružnost a někdy dokonce nefunkčnost. Většina podniků totiž odpovídá na…