Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19550 článků.

icon Osamostatnění určité části podniku - ano či ne?

22.8.2002 

Osamostatnění určité části mateřské společnosti je často diskutovaným tématem. Manažeři ho přirovnávají k rozvodu. Podle některých názorů může takový postup zničit hodnotu celého podniku. Celosvětově…

Jak zvládat okamžiky duševního vypětí

22.8.2002 

Pro někoho může být stav psychické tenze, tedy duševního vypětí, stresující záležitostí, pro jiného naopak povzbuzením, jež mu nažene adrenalin do žil a pomůže mu překonat překážku a dosáhnout cíle.…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznické služby - lepší a efektivnější

22.8.2002 

Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy služby na neuvěřitelné úrovni. Autor článku se pokouší o osobní definici tohoto fenoménu. Jde o to, věnovat zákazníkovi více…

Osobní rozvoj může být limitován naším uvažováním

22.8.2002 

Není náhodou, že řada organizací nemá příliš velké úspěchy při rozvoji svých zaměstnanců. Je to způsobeno jednak způsobem jejich organizace, uspořádáním, tím, jak jsou definovány jednotlivé pracovní…

icon Vyjednávání ceny CRM - doma to raději nezkoušejte

21.8.2002 

Proces vyjednávání ceny CRM systému bývá přirovnáván ke tanci či hře, ovšem s velmi vysokým vkladem. Společnosti, které nejsou po této stránce dobře připraveny a vybaveny, se mohou dočkat nemilého…

První týden v nové práci

21.8.2002 

Jak vypadá první týden na novém pracovním místě? Připadáte si jako zelenáči, máte pocit, že nic neumíte, nic nevíte, všechny věci jsou vám cizí. Neznáte lidi ani jejich jména. Neznáte zvyky uvnitř…

icon Jak získat legálně e-mailové adresy zákazníků

20.8.2002 

Pokud jste v podobné situaci jako mnoho jiných malých firem, dobře víte, že podstatnou částí on-line marketingu je neustálý přísun adres elektronické pošty vašich potenciálních zákazníků. Dobrá zpráva…

HR Outsourcing - spokojenost zaměstnanců je tím hlavním

20.8.2002 

Článek popisuje zkušenosti jednoho z významných německých finančních ústavů, který se rozhodl v oblasti personalistiky využívat…

Zvýšení efektivity vzdělávacích setkání

20.8.2002 

Mnoho organizátorů a přednášejících na vzdělávacích konferencích, školeních a workshopech sice oplývá velmi dobrými odbornými znalostmi, ale postrádají schopnost předat své vědomosti dál a neumějí…

icon Úspěšné vedení je možné pouze se správnou komunikací

20.8.2002 

Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat, podporovat a poskytovat jim zpětnou vazbu. Aby tyto úkoly mohli správně plnit, musí nejprve zvládnout správnou komunikační techniku.…

icon I telefonovat se musí umět

19.8.2002 

Telefon patří na pracovišti k největším žroutům času. Právě když se člověk chystá něco důležitého dodělat, zazvoní telefon zákazník se potřebuje na něco důležitého zeptat, kolega potřebuje určité…

Článek v rámci předplatného Komplexní odměňování - cesta k úspěchu

19.8.2002 

V šedesátých a osmdesátých létech se uplatňovalo spíše odměňování podle kariérních pozic, titulu a služebního stáří než podle výkonnosti a růstu schopností. Pracovní místa byla jistá, budoucnost…

icon Etika jako nástroj konkurenceschopnosti firmy

19.8.2002 

Zajímavou otázkou v dnešní často neetické ekonomice je, zda společnost, která jedná morálně a eticky, je konkurenceschopná jestli firma s jasně deklarovaným mravním a obchodním kodexem může soutěžit…

icon Informační logistika - informace ve správný čas na správném místě

19.8.2002 

Internet původně sloužil jako nástroj k shromažďování informací pro armádu a vědu. Nyní je jeho využití mnohem širší, mimo jiné slouží i podnikům k prezentaci a ke komunikaci se zákazníky. S novými…

Článek v rámci předplatného icon Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

16.8.2002 

Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby se vyhnuly syndromu typu od toho dávám ruce pryč, který dává zákazníkovi najevo, že už pro něj nemohou nic udělat. Když se…

Výpis 1897618990 z celkem 19550