Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19336 článků.

icon Profesionálem za pomoci týmu

24.5.2002 

Profesionalita je věcí, na níž si obvykle velmi zakládáme. Často se však na základě svých zkušeností domníváme, že jednáme profesionálně, ale z pohledu zákazníka či týmových kolegů se situace může…

icon Povzbuďte svůj mozek!

24.5.2002 

Kreativita a schopnost bystrého úsudku je jedním ze základních kamenů dobrého řízení podniku. Bohužel ne vždycky je náš mozek připraven podávat nejvyšší výkony. Existují však způsoby, jak mu pomoci a…

Článek v rámci předplatného icon Struktura projektů - otázky a odpovědi

23.5.2002 

Lidé se velmi často ptají, kolik úkolů mají zahrnout do svého projektu, popřípadě jak podrobný má být plán projektu. Obecně rozšířeným nešvarem je právě přílišná podrobnost projektových plánů…

icon Teorie X, teorie Y a jejich nástrahy

23.5.2002 

Manažeři by se při výběru zaměstnanců a spolupracovníků neměli omezovat jen na obecnou typologii lidí. Každý člověk je jiný a paušalizování se nemusí vyplatit. Manažeři obvykle používají při jednání…

Jak se vyhnout nerozumným rozhodnutím

23.5.2002 

Každý z nás se někdy chová hloupě (nebo si tak aspoň připadá). Někdo si za to může sám, jiný bývá v následných nepříjemnostech nevinně. Existuje několik základních důvodů, proč inteligentní lidé…

E-learning jako cesta ke kvalitní pracovní síle

23.5.2002 

Zaměstnanci jsou skutečnou hybnou silou každého podniku. Veškerá produkce, výrobky i vztahy se zákazníky a obchodními partnery, jsou výsledkem jejich jednání. Proto je nutné poskytnout jim takové…

Článek v rámci předplatného icon Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!

22.5.2002 

Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny upravit ve svůj prospěch. Ovšem firma, z jejíhož rozpočtu prostředky plynou, příliš nadšená nebude. Jakou strategii uplatňují…

Článek v rámci předplatného icon Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému

22.5.2002 

Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se však řada společností stále potýká s neočekávanými výdaji při jeho zavádění či změnách struktury systému zákaznické podpory.…

icon Networking jako metoda osobního rozvoje

22.5.2002 

Článek je shrnutím knihy Effective Networking for Professional Success (1996), jejíž autor považuje networking (vytváření sítě vztahů), za jednu z možnost&…

Jste znalostní pracovník?

22.5.2002 

Pojem znalostní pracovník definuje rapidně se zvětšující skupinu na současném trhu práce. Jde o člověka, který si vydělává na živobytí tím, že rozvíjí a používá znalosti. Jestliže tedy někdo pracuje s…

icon Všechno špatně!

21.5.2002 

Každý manažer, který byl nějakou dobu mimo podnikatelskou sféru a neměl na starosti řízení firmy jistě potvrdí, že se vše velmi rychle mění a že poznatky, které kdysi načerpal, už najednou neplatí.…

Článek v rámci předplatného icon E-business outsourcing - pro a proti

20.5.2002 

Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma vlastními silami nezvládne, někomu, kdo ji umí lépe. Outsourcing bývá využíván zpravidla v oblasti elektronického obchodování,…

icon Jak správně shromažďovat data pro průzkum trhu

20.5.2002 

Marketingová strategie je jedním z pilířů úspěšnosti podniku, ale ne tehdy, pokud je založena na neaktuálních či chybných údajích. Jste si jisti, že právě vaše data jsou čerstvá a správná? V mnoha…

icon Mezipodniková fúze - přes nejistotu k úspěchu

20.5.2002 

Dnešní doba hospodářských výkyvů může pro podniky znamenat nejisté období slučování společností bývá může přinést stabilitu, ale má i svůj rub. K jakým opatřením přistupovat a jaké dovednosti si je…

Článek v rámci předplatného Dá se úspěch naučit?

20.5.2002 

Mnoho takzvaných odborníků již tvrdilo, že dokáží změnit život člověka k lepšímu ze dne na den. Říkali si motivační trenéři, pořádali semináře a vydávali knihy, které měly jediné téma jak dosáhnout…

Výpis 1896118975 z celkem 19336