CRM bez CRM systému?
Mnoha společnostem se podařilo vybudovat kvalitní zákaznické vztahy bez CRM center, některé z nich shledávají snazší označení CRM vůbec nepoužívat. Někdy může být tato cesta jednodušší a ekonomicky…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19546 článků.
Mnoha společnostem se podařilo vybudovat kvalitní zákaznické vztahy bez CRM center, některé z nich shledávají snazší označení CRM vůbec nepoužívat. Někdy může být tato cesta jednodušší a ekonomicky…
Kreativita a schopnost bystrého úsudku je jedním ze základních kamenů dobrého řízení podniku. Bohužel ne vždycky je náš mozek připraven podávat nejvyšší výkony. Existují však způsoby, jak mu pomoci a…
Každý z nás se někdy chová hloupě (nebo si tak aspoň připadá). Někdo si za to může sám, jiný bývá v následných nepříjemnostech nevinně. Existuje několik základních důvodů, proč inteligentní lidé…
Lidé se velmi často ptají, kolik úkolů mají zahrnout do svého projektu, popřípadě jak podrobný má být plán projektu. Obecně rozšířeným nešvarem je právě přílišná podrobnost projektových plánů…
Manažeři by se při výběru zaměstnanců a spolupracovníků neměli omezovat jen na obecnou typologii lidí. Každý člověk je jiný a paušalizování se nemusí vyplatit. Manažeři obvykle používají při jednání…
Zaměstnanci jsou skutečnou hybnou silou každého podniku. Veškerá produkce, výrobky i vztahy se zákazníky a obchodními partnery, jsou výsledkem jejich jednání. Proto je nutné poskytnout jim takové…
Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny upravit ve svůj prospěch. Ovšem firma, z jejíhož rozpočtu prostředky plynou, příliš nadšená nebude. Jakou strategii uplatňují…
Pojem znalostní pracovník definuje rapidně se zvětšující skupinu na současném trhu práce. Jde o člověka, který si vydělává na živobytí tím, že rozvíjí a používá znalosti. Jestliže tedy někdo pracuje s…
Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se však řada společností stále potýká s neočekávanými výdaji při jeho zavádění či změnách struktury systému zákaznické podpory.…
Článek je shrnutím knihy Effective Networking for Professional Success (1996), jejíž autor považuje networking (vytváření sítě vztahů), za jednu z možnost&…
Každý manažer, který byl nějakou dobu mimo podnikatelskou sféru a neměl na starosti řízení firmy jistě potvrdí, že se vše velmi rychle mění a že poznatky, které kdysi načerpal, už najednou neplatí.…
Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma vlastními silami nezvládne, někomu, kdo ji umí lépe. Outsourcing bývá využíván zpravidla v oblasti elektronického obchodování,…
Dnešní doba hospodářských výkyvů může pro podniky znamenat nejisté období slučování společností bývá může přinést stabilitu, ale má i svůj rub. K jakým opatřením přistupovat a jaké dovednosti si je…
Dá se úspěch naučit?Mnoho takzvaných odborníků již tvrdilo, že dokáží změnit život člověka k lepšímu ze dne na den. Říkali si motivační trenéři, pořádali semináře a vydávali knihy, které měly jediné téma jak dosáhnout…
Marketingová strategie je jedním z pilířů úspěšnosti podniku, ale ne tehdy, pokud je založena na neaktuálních či chybných údajích. Jste si jisti, že právě vaše data jsou čerstvá a správná? V mnoha…