Delší dojíždění za prací, častější rozvod
Dojíždění za prací může přinášet zajímavé kariérní a finanční výhody. Pro mnohé je také lákavěj&…
Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3029 článků.
Dojíždění za prací může přinášet zajímavé kariérní a finanční výhody. Pro mnohé je také lákavěj&…
InMobi, globální network mobilní reklamy, nedávno zveřejnil zajímavou studii o vývoji mobilní reklamy s názvem The Value of Emerging Markets in…
Manažerské vzdělání doplněné o základy koučování je velmi žádanou kombinací. Koučink je účinný nástroj vlastn&…
Zdraví zaměstnanců patří k největším prioritám většiny nadnárodních společností pro následujících pět let. Uk&…
Jak se podařilo 160leté značce nabrat nový dech? V posledních dvou letech přišel globální vydavatel kreditních karet American Express s novou…
Cena je a bude vždy to první, na co potenciální zákazník myslí. Otázka na ni znamená dilema: Jak odpovědět pravdivě a upřímně, když o…
Logistická skupina DHL posiluje komunikaci v oblasti volitelných zaměstnaneckých výhod. Jen ve Velké Británii již oslovila všech 47 tisíc…
Letošní ročník výzkumu společnosti Hay Group s názvem Best Companies for Leadership jasně ukázal, že dnešní vůdcovská kultura se v&…
Marketingoví specialisté předních německých výrobců aut, jako je Audi, BMW nebo Mercedes-Benz, utrácejí miliony eur ve snaze získat zá…
„THINK NEXT – DRIVING INNOVATION AT SOLVAY“. Tak zní název prezidentského semináře, který dne 18. května 2011 pořádá Společnost pro…
Říkalo se, že v reklamě není silnější slovo než ZDARMA. Na druhém místě bylo slovíčko NOVÝ. Po letech jejich zneužívání je…
Zuzana Čempelová hovořila s Alenou Ciprovou o personální politice skupiny ABB a ABB Česká republika, o systému řízení kariéry zaměstnanců a seberealizaci, která se jim v rámci skupiny nabízí. Ale také…
„Doby, kdy ekonomové pouze hodnotili výsledky práce techniků a obchodníků jako šamani domorodých kmenů obdaření nadpřirozenými schopnostmi, jsou nenávratně pryč,“ vysvětluje Tomáš Nekvapil, proč se…
UČIT SE, UČIT SE (A TO TŘETÍ SI NEPAMATUJI) Český učitel se ptá: Co jsi se naučil? V tradičním českém školství byl student veden k tomu, aby do své paměti ukládal znalosti a poznatky. To vedlo k …
V dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která podstatně rozhoduje o preferencích zákazníka: zákaznický servis. Lepší nákupní zážitek zvyšuje vnímanou hodnotu zboží. Firma navíc…