Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Report" bylo nalezeno 601 článků.

Budoucnost práce v bankovnictví: Smíšená realita, algoritmická mechanika a univerzální služby

22.8.2018 

Banka HSBC předpovídá šest nových pracovních pozic v bankovnictví, mezi nimiž  je například designér smíšené reality nebo mechanik algoritmů. Zvídavost, kreativita a komunikace budou i nadále…

Článek v rámci předplatného icon MAAE zhodnotila rozvoj jaderné infrastruktury v Saúdské Arábii

7.8.2018 

Saúdská Arábie, která by chtěla začít využívat jadernou energii, pozvala do země zástupce Mezinárodní agentury pro atomovou energii (MAAE), aby zhodnotili rozvoj místní infrastruktury potřebné pro…

Článek v rámci předplatného icon Pět nejdůležitějších kroků nového manažera obchodního týmu

6.8.2018 

Byli jste povýšeni nebo se chystá vaše povýšení na pozici vedoucího obchodního týmu? První měsíc na nové pozici je zcela zásadní pro nastavení celého systému vaší práce i vašeho týmu. Proto je nutné…

icon 7 věcí, které zaměstnanec call centra nikdy nesmí říct klientovi

2.8.2018 

Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné. Přesto je nutné, aby se zaměstnanec call centra vždy nad danou situaci povznesl a postupoval profesionálně. Řada začínajících…

Jak vybrat správný nástroj pro testování zaměstnanců? (2/2)

27.7.2018 

V první části článku jsme si vysvětlili, že existují různé nástroje pro testování různých schopností, dovedností a předpokladů zaměstnanců či uchazečů o zaměstnání ve vaší firmě. Zabývali jsme se…

Článek v rámci předplatného icon Dělejte online marketing správně: Recyklujte starý obsah

25.7.2018 

Znovu používat starý obsah je nový trend dnešního online marketingu. Vytváření obsahu totiž není snadné. Proto se nabízí začít znovu využívat starší obsah – ušetříte tak značné prostředky. Tímto…

icon 5 kroků k vytvoření týmu s pozitivní atmosférou a dobrými výsledky

6.6.2018 

Stát se manažerem týmu znamená více než pouze schvalování dovolených a vypočítávání odměn pro zaměstnance. Dobrý vedoucí musí umět vytvořit dobré pracovní podmínky pro své zaměstnance, motivovat je k…

Článek v rámci předplatného icon 3 hlavní důvody, proč vás klienti při prvním kontaktu odmítají

29.5.2018 

Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z nejdůležitějších okamžiků je první oslovení klienta, protože špatně provedený první kontakt může od dalších kroků odradit i…

icon Jak číst výsledky 360stupňové zpětné vazby

10.5.2018 

Hodnocení vzešlé ze 360stupňové zpětné vazby se běžně používá pro rozvoj manažerů, kteří díky němu získávají náhled na svůj pracovní výkon a vůdčí dovednosti hned z několika různých perspektiv.

100 nejinovativnějších evropských univerzit

3.5.2018 

Politická nejistota spojená s brexitem může být příčinou velké změny v místech vzniku evropských inovací. Vědecká komunita se totiž z univerzit ve Velké Británii začíná přesouvat na kontinent. Taktéž…

Článek v rámci předplatného icon Nový podřízený na obchodní pozici: Na co si dát pozor

25.4.2018 

Přijetí nového zaměstnance je vždy ošemetnou záležitostí. Je nutné dát mu prostor se rozkoukat, na druhou stranu je však také potřeba včas jej vystavit určitým výzvám a pokud možno co nejdříve…

icon Aplikace úspěšnější než Uber

20.4.2018 

Nedávno se společnost Uber rozhodla opustit trh jihovýchodní Asie. Ve srovnání s tímto fiaskem je indonéská aplikace Go-Jek obrovský úspěch. Ačkoli má konkurenci v aplikaci Grab, jejíž hodnota je…

LinkedIn: Trendy ve firemním vzdělávání pro rok 2018

16.4.2018 

Řada dovedností dnes rychle zastarává a díky technologiím již mnohé ani nejsou potřeba. Vedle toho však vznikají mezery v dovednostech, které lidem chybí. Ekonomice se daří, ubývá nezaměstnaných, a…

Článek v rámci předplatného Když investiční společnost vyžaduje CSR (2/2)

16.3.2018 

Velké a dosud nezodpovězené otázky jsou o tom, co vlastně investiční společnost BlackRock pokládá za společenský přínos a společenskou zodpovědnost, a také co v této oblasti podnikne dál. Co může…

Článek v rámci předplatného icon Jak se připravit na pohovor na obchodní pozici

6.3.2018 

Příprava na pohovor na pozici prodejce je trochu odlišná než u jiných typů pohovorů. Od obchodníka se očekává skvělá připravenost, prezentační dovednosti i schopnost profesionální improvizace.…

Výpis 181195 z celkem 601