Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejců
Studie HR Chally Group zkoumala chování zákazníků v oblasti B2B. Zjistila, že kromě kvalitního produktu nebo služby očekávají klienti také…
Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1990 článků.
Studie HR Chally Group zkoumala chování zákazníků v oblasti B2B. Zjistila, že kromě kvalitního produktu nebo služby očekávají klienti také…
Člověk, který (dobrovolně či nedobrovolně) opustí jednu kariéru, aby získal jinou, která jej bude více naplňovat, prochází osmi postupn&…
Pravidelné porady patří k základním pilířům rozvoje produktivního obchodního týmu. Neznamená to však, že se musí konat…
Schopnost omluvit se patří ke klíčovým, často však opomíjeným součástem úspěšné profesionální komunikace. Přitom…
Stačí jeden negativní komentář na internetu a vaše pověst může být vážně ohrožena. O to víc je v současné době důležité, abyste…
Prodej je vlastně hra a jako každá má i svá pravidla. Úspěšný prodejce Grant Cardone, který je také autorem žádaných publikac&…
Každý rok skončí spousta podniků na tom, že přespříliš spoléhá na jediný komunikační kanál: Internet. Ale marketing není o tom,…
Společnosti rády nabízejí práci pouze za provizi. Prodejce tak vydělává jen tehdy, když efektivně pracuje. Nezkušení prodejci o taková m&…
Od 1. ledna 2012 vešel v platnost zákon o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim. Znamená to, že nově bude možné trestně stíhat nejen jednotlivce, ale i celé firmy, a to za téměř…
Ideální prodejní taktika neexistuje. Pouze osobnost, vzdělání a zkušenosti prodejce mohou pomoci určit, jaká technika pro něj může být efektivn&…
Zaměstnávání pracovníků na dálku je velmi atraktivní, vyžaduje však pečlivé plánování a přípravu, aby mohlo b&…
Všichni jsme se s tím setkali: Lidé poslouchají prezentaci s nepřítomným pohledem a evidentně jsou myšlenkami úplně mimo. Pokud jste…
Konference znamená velkou marketingovou příležitost. V době těsných rozpočtů je však naprosto nezbytné prokázat návratnost akce. Pokud pracujete v…
Prodej řediteli podniku se od prodeje finančnímu řediteli liší: ředitel podniku je pozitivní, plný energie a přitom hledá nové možnosti rozvoje, kdežto finanční ředitel je placen za to, aby předvídal…
Na každém pracovišti dochází k občasným nedorozuměním a sporům. I když totiž sami nejsme konfliktní, můžeme pracovat s lidmi, kteří mají…