Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

icon Jak udržet pozornost čtenáře

5.2.2014 

Zkoušeli jste někdy číst román a přitom luštit křížovku a poslouchat zprávy? Přijde vám to jako absurdní kombinace? Ale vůbec ne! Přesně takhle totiž na všechny z nás působí internetové prostředí.…

icon Jak budovat prestižní pětihvězdičkovou firmu. 5 hvězdiček jako 5 změn

5.2.2014 

Pracuji mnoho let jako obchodní ředitel v likérce Stock Plzeň Božkov a v poslední době jsem měl osobní pocit a signály zvenku i zevnitř, že Stock už není vnímán tak prestižně jako dříve. Znovu jsem…

Článek v rámci předplatného LEARNTEC 2014 - 22. Mezinárodní veletrh a kongres profesního vzdělávání, učení a IT

4.2.2014 

22. ročník předního mezinárodního veletrhu a kongresu profesního vzdělávání, učení a IT LEARNTEC se koná ve dnech 4. 6. února 2014 na výstavišti v Karlsruhe. Pod mottem Učení s IT se představí…

icon Bodyguardem svého týmu

4.2.2014 

Také si představíte urostlého muže v černém, který v krajním případě položí svůj život pro dostání svým povinnostem? Je to přeci součást jeho práce. Promítněme si tuto situaci do světa byznysu. Také…

icon Kde hledat podnikatelské nápady?

4.2.2014 

Začínáte s podnikáním, nebo již nějakou dobu podnikáte a uvažujete, s jakým novým produktem přijít na trh. Přemýšlíte, přemýšlíte, ale nic kloudného vás nenapadá. Kde hledat inspiraci? Stačí se dobře…

icon Význam obchodu - vytvářet hodnoty pro druhé

4.2.2014 

Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s úsměvem, maje při tom na mysli včerejší schůzku, při které jsem spíše sledoval zkušenějšího kolegu, který dojednal celý obchod,…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznický servis a požadavky klientů v číslech

3.2.2014 

V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je klient s jedním z těchto aspektů interakce nespokojen, výrazně to snižuje šance, že se k dané společnosti v budoucnosti vrátí.…

Článek v rámci předplatného icon Servilita - nepřítel obchodníka

3.2.2014 

Obchodník = veličina, bez které se málokterá firma dokáže obejít. Je poměrně dobře zmapované, co obchodník musí, co by měl, co by neměl, a co dokonce nesmí. Kromě odborných znalostí produktu, který…

icon Jak napsat business case k projektu

3.2.2014 

Máte nápad na nový projekt a chcete jej představit svým nadřízeným nebo potenciálním investorům. Říkáte si, že důvody vzniku a přínosy tohoto projektu jsou tak zřejmé, že je nebude muset nijak složitě…

Článek v rámci předplatného icon MBA není o titulu, ale sebereflexi

1.2.2014  Rozhovor s M.A. Susanne Neumann, MBA, koordinátorkou programu MBA v IPFM

Susanne Neumann působí v Institutu pro průmyslový a finanční management (IPFM) od roku 2008 na pozici koordinátorky studijního programu MBA, který zde také v roce 2010 v oboru General Management…

icon Hříchy projektových manažerů

31.1.2014 

Snad každé odvětví lidské činnosti má svých sedm smrtelných hříchů. Jak píše server PM Hut, platí to i pro projektové řízení. Pojďme si tedy představit, jaké hříchy nejčastěji vedou k neúspěchu…

Článek v rámci předplatného Deset pravidel náboru na sociálních sítích (2/2)

31.1.2014 

V první části článku o tom, jak mohou náboráři efektivně využívat sociální sítě, jsme si vysvětlili, co to znamená být sociální. Ujasnili jsme si, že nábor přes sociální sítě vyžaduje jasnou strategii…

Guru zákaznického servisu radí: Jak nechybovat ve vzdělávání zaměstnanců

30.1.2014 

Většina peněz a času, které firmy investují do vzdělávání, přijde vniveč. Tato věta uvozuje zajímavý článek, který byl nedávno zveřejněn na serveru Blr.com. Autorem článku s názvem Do you make these…

Článek v rámci předplatného icon Co dělají společnosti se skvělým zákaznickým servisem jinak?

30.1.2014 

Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického servisu, přinesl seznam šesti věcí, které společnosti známé svým perfektním servisem a vynikající interakcí se zákazníky dělají…

icon Reklama na Facebooku nefunguje. Pravda nebo mýtus?

29.1.2014 

Po změnách na Facebooku koncem loňského roku je nad slunce jasné, že reklamní podpora Facebookové stránky bude v roce 2014 opravdu důležitá. Přesto se ozývají kritici, kteří o reklamě na Facebooku…

Výpis 31963210 z celkem 7527