Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Kari" bylo nalezeno 486 článků.

icon Nákupy vsedě

12.1.2004 

Před Vánocemi nakoupili Češi na internetu zhruba čtyřikrát větší množství zboží než loni. Podle provozovatelů největších tuzemských internetových obchodů tento nárůst odpovídá dlouhodobému trendu, kdy…

icon Nechtějte slevu zadarmo

7.1.2004 

Udržet si zákazníky je o mnoho levnější než získat nové. Jak je ale udržíte, aby se vraceli? Statistiky ukazují, že firmy stojí více najít nové zákazníky, než udržet ty, které už mají. Jeremy Shepherd…

icon Podniková aktiva a podniková etika

5.8.2003 

Denně otevíráme noviny a dozvídáme se o etických krizích v podnicích, jako jsou zpronevěry, defraudace, zneužití podnikových produktů a služeb atd. Všechna tato závažná porušení etických standardů se…

icon Barevné kostičky manažerského rozvoje

22.11.2002 

Populární dánská stavebnice Lego již dlouho není pouhou sbírkou barevných dětských kostiček. Po mnohá léta se těší zájmu dospělých a v současnosti se stává i prostředkem manažerského rozvoje. Dánská…

icon Profesionální prodej

8.11.2002 

Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka jednoduchá záležitost. Prodávající musí vědět, jak zákazníka přesvědčit. K tomu by měl být instruován nadřízenými, zvláště pak…

icon Kvantová teorie podnikové důvěry

4.11.2002 

Důvěra je podle významné americké socioložky Karen Stephersonové základním pilířem podnikové organizace. Myslí tím důvěru v organizaci, více však důvěru mezi jejími jednotlivými členy. Jednotliví…

Článek v rámci předplatného icon Čím jsou vybavena vysoce efektivní webová sídla

6.9.2002 

Hlavní rysy, které tvoří tvář webového sídla, sahají od jednoduchých interaktivních prvků až po komplexní uživatelské dialogy. Jen málo stránek zatím vykazuje všechny potřebné charakteristiky jsou…

icon Moderní technologie šetří zákazníkům čas

10.7.2002 

Článek popisuje zkušenosti jedné z velkých amerických leteckých společností, která jako první začala poskytovat zákaznické služby (objednávku letenek) prostřednictvím internetu. Průměrný počet…

icon Kyberlumpové versus kyberpolicajti

4.7.2002 

Když se před několika málo lety stal Internet důležitým centrem obchodu, komunikace a zábavy, takzvaní kyberpoldové se pokoušeli vypracovat základní pravidla, omezení a zásady, aby ochránili zájmy…

icon Stanovování cen je čím dál větší problém

29.5.2002 

V oblasti stanovování cen se rozpoutal tvrdý boj. S rozvojem mezinárodního obchodu si firmy začaly v různých zemích určovat různé ceny, proto se například stane, že když si zákazník zakoupí letenku z…

icon Nákup na internetu není jen kliknutí myší

22.5.2002 

On-line zákazník nakupuje snadno kliknout myší, potvrdit nabídku, číslo kreditní karty a je to. Na druhém konci drátu už to ale tak jednoduché není. Nejprve požadavek přichází do platební brány, ta…

icon Supermarket budoucnosti?

22.5.2002 

Nová biometrická technologie umožňuje zákazníkům v obchodech platit pouhým dotykem prstu. Senzor skeneru porovná jejich papilární linie či oční duhovku se vzorem a odečte příslušnou částku z účtu.…

icon Organizace, na které je spolehnutí

2.5.2002 

Žijeme v době po krachu Enronu a dalších firem a v době různých finančních skandálů. Není divu, že se všichni ptají na koho se vůbec můžeme spolehnout? Odpovědí může být průzkum, který provedl Karl.…

icon Chraňte svá data před zneužitím

15.3.2002 

V současné době se stále častěji diskutuje o bezpečnosti internetového uživatele. Ať totiž navštívíte jakýkoli server, jste požádáni o vyplnění formulářů, které vyžadují osobní informace. Ty jsou pak…

Článek v rámci předplatného Pět strategií, které pomohou přežít propuštění z práce

6.2.2002 

Ačkoli člověk propuštění v mnoha případech předvídá (firma obvykle oznamuje propouštění předem), vždy je obtížné se s touto situací vyrovnat. Článek přináší několik tipů, jak propuštění přežít.Člověk…

Výpis 466480 z celkem 486