Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16720 článků.

Poptávka po odborném vzdělávání v Čechách postupně narůstá

29.11.2016  Rozhovor s Michalem Sirovátkou, výkonným ředitelem společnosti SEKURKON

Společnost SEKURKON se pohybuje v oblasti vzdělávání od roku 1990 a již od počátku se věnuje především pořádání odborných seminářů a konferencí včetně zajištění seminářů na klíč a konferencí na míru.…

Článek v rámci předplatného icon Analýza potřeb: Základní otázky

29.11.2016 

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb klienta. Analýza potřeb je vlastně zjištěním, co klient potřebuje, jaké má možnosti, představy a priority. Na základě tohoto…

icon Žádný projekt neuspěje, když…

29.11.2016 

Počet projektů, které končí částečným nebo celkovým neúspěchem, bohužel převyšuje počet těch úspěšných. Ještě smutnější je však skutečnost, že příčinou neúspěchu jsou stále stejné problémy. Server…

Challenging coaching III. – Tři úrovně zodpovědnosti v koučování

29.11.2016 

Na které úrovni zodpovědnosti se svými klienty pracujete? Vítejte u třetího pokračování cyklu, kde se zabýváme Challenging coaching – systemickým směrem používaným v executive koučování.

icon Emočně inteligentní člověk nevyhoří

29.11.2016 

Stresu se dnes nelze vyhnout. To však ještě neznamená, že všichni musíme nutně vyhořet. Když se naučíme používat emoční inteligenci a dále ji rozvíjet, dokážeme předejít vyhoření nejen u sebe, ale i u…

Článek v rámci předplatného icon 4 psychologické triky, které vám pomohou více prodávat

28.11.2016 

Poznatky z psychologie mají mnoho praktických využití. A jedním z nich je i prodej. Obchod je až do překvapivě vysoké míry o emocích a mnoho rozhodnutí ze strany klienta je činěno spíše nevědomky.…

icon Úklid v hlavě: Zbavte se myšlenek, které vás omezují

28.11.2016 

To, jak vypadá náš život, do značné míry závisí na otázkách, které si klademe. Můžeme je pokládat ostatním, ale i sami sobě.  Ty správné otázky vám mohou pomoci rozpoznat, jak jste si orámovali své…

icon Nebuďte hrubí na kolegy z jiných kultur

28.11.2016 

Dnes nám každý říká, abychom byli autentičtí. Jak to ale jde dohromady s přizpůsobivostí? S chováním v prostředí, kde se potkává více kultur, je to obdobné, jako když se připravujeme na odlišné…

Z deníku konzultanta krizové intervence na Lince bezpečí

28.11.2016  Rozhovor s Bohunkou Krejčí, koordinátorkou vzdělávání, a Lucií Bukovskou, odbornou garantkou vzdělávacích kurzů Linky bezpečí

Většina našich čtenářů si pod funkcí Linky bezpečí nejspíše vybaví nějaký druh „pomoci na telefonu“. Můžete mě doplnit? L. B.: Linka bezpečí je největší organizací v České republice, která se zabývá…

Článek v rámci předplatného Anglická inspirace pro kariérové poradenství

28.11.2016 

Cesta naší české výpravy směřovala do tří aktivních středisek na severu Anglie. Dvě byla regionálního charakteru, zřízena nevládními organizacemi (zahrnuta do národního centra pro kariérové…

Článek v rámci předplatného icon Nenechte obchod „vyšumět“

25.11.2016 

Mnoho prodejců má problém s tím, že nedokáží dotáhnout jednání s klientem do absolutního konce, ať už pozitivního nebo negativního. Řada obchodů tak nekončí úspěchem ani neúspěchem, ale jakýmsi…

icon Sdílené zážitky (2/2): Jak je připravit

25.11.2016 

V předchozím článku jsme se dozvěděli, proč bychom vlastně pro svůj tým měli chtít vytvářet sdílené zážitky. Nyní se podívejme, jaké typy takových zážitků existují, a které z nich byste měli či neměli…

icon Brian Tracy: Dobrý lídr se nebojí pravdy

25.11.2016 

Když někdo podvádí, může být vítěz. Avšak jen na chvíli. Například Enron byl ve své době pokládán za jednu z nejinovativnějších firem v USA, jenže byl postaven na lžích a podvodech. Jeho výkonný…

Článek v rámci předplatného Poznáte špatného manažera už při náboru?

25.11.2016 

Není třeba dlouze vysvětlovat, jak moc mohou špatní manažeři poškodit své zaměstnavatele. Náboráři proto mají důležitý úkol vybírat manažery tak, aby mezi nimi žádný špatný nebyl. Samotný fakt, že…

Článek v rámci předplatného icon Nabízíte zcela nový produkt? 4 rady, aby to neskončilo fiaskem

24.11.2016 

Uvedení nového produktu na trh a jeho prodej se vždy v mnohém liší od obchodování se zavedenými, známými produkty a službami. Je nutné, aby prodejce ze své strany tato specifika reflektoval a zajistil…

Výpis 57165730 z celkem 16720