Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16800 článků.

icon Proč vaše prezentace nikoho nezajímá?

26.10.2016 

Cílem každé prezentace je upoutat pozornost publika. Smutnou pravdou však zůstává, že na mnoha prezentacích se posluchači zkrátka nudí. Brzy ztrácejí pozornost a místo na řečníka se již dívají jen na…

Článek v rámci předplatného icon 5 zásad moderního zákaznického servisu

26.10.2016 

Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém obchodním prostředí se zákaznický servis a jeho strategie za posledních několik let významně posunuly. Dnešní specialisté…

Efektivní řízení společnosti a firemní kultura (3/3)

26.10.2016 

V předešlých dvou dílech o firemní kultuře a efektivním řízení společnosti jsme si pojmenovali, co obnáší firemní kulturu a jak ta následně ovlivňuje řízení společností. Také zaznělo, co ovlivňuje…

Článek v rámci předplatného icon Jak na zaměstnance? Najděte jejich talenty a věnujte se jim

25.10.2016 

Lidé by se měli soustředit hlavně na své silné stránky a ne na chyby. I to bylo jedním z témat konference MOTIVACE 2016, kterou v září uspořádaly společnosti TREXIMA a OKsystem. Předmětu, ze kterého…

Článek v rámci předplatného Mozek je úžasná věc...

25.10.2016 

... přál bych si, aby ho měl každý!“ Citát neznámého autora (patrně manažera...)

Článek v rámci předplatného icon X faktor úspěšné firmy? Firma je živý tvor

25.10.2016 

Často se mě lidé ptají, jak to myslím, že firma je živá. Nabídnu vám příklad. Řekněme, že chcete popsat, jak funguje váš počítač se záměrem dostat z něj větší výkon. Rozeberete jej, popíšete funkce…

icon Představujeme digitální role (2/3): Vývojáři a jejich manažeři

24.10.2016 

V nedávném článku jsme se zaměřili na to, jaké typy lidí v digitální éře nejvíc potřebujete a jak je sehnat. Už víme, kdo jsou to UX designéři a vlastníci produktů. Dnes si blíže představíme další…

icon Jak (ne)ztratit důvěru dříve, než otevřete ústa

24.10.2016 

Máte před sebou důležitou schůzku a chcete udělat dobrý dojem. V zápalu nervozity se však můžete dopustit zbytečných chyb, které vás velmi rychle poškodí v očích druhých. Stačí totiž pohled na vás v…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, co dělat, aby se k vám klient vrátil

24.10.2016 

Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní aktivitou než akvizice nové klientely. V ideálním případě by si měl obchodník vybudovat síť loajálních klientů, kteří se k …

Hootsuite: Pouze benefity talenty neudrží

24.10.2016 

Společnost Hootsuite byla založena v roce 2008, kdy kanadský programátor Ryan Holmes spustil stejnojmenný nástroj pro správu sociálních sítí. Dnes je Hootsuite nejvyužívanější platformou na světě,…

icon Jazykové kurzy pro manažery: Individuální přístup, malé skupiny a maximální intenzita studia

21.10.2016 

Obvykle jsou starší, velmi motivovaní, požadují individuální přístup a často i nadstandardní zázemí. Účastníci jazykových kurzů pro manažery totiž už z praxe moc dobře vědí, že „Time is money“. Chtějí…

Článek v rámci předplatného icon Jak vyvolat u klienta pocit, že váš produkt nutně potřebuje?

21.10.2016 

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z úkolů prodejce je zajistit, aby zákazník získal pocit, že si daný produkt opravdu potřebuje koupit.…

Článek v rámci předplatného Dokumentace BOZP – základní náležitosti a užitečné rady

21.10.2016 

Žádný zákon ani předpis nezná doslovný termín „dokumentace BOZP“, přesto je tato dokumentace neoddělitelnou součástí řízení procesů všech firem, které mají alespoň pár zaměstnanců.

icon Nebojte se odmítnutí. Je to součást cesty k úspěchu

20.10.2016 

Pokud hledáte vzor osobnosti, který by vám pomohl vypořádat se s odmítnutím, vězte, že existuje spousta lidí, kteří dosáhli úspěchu i přes skutečně mnoho odmítnutí. A dokonce je všichni známe. Jsou to…

Článek v rámci předplatného Srážky ze mzdy - povinnosti zaměstnavatelů a zaměstnanců

20.10.2016 

Tento článek se bude věnovat problematice srážek ze mzdy, jejich druhům a zákonnému postupu, jak je provádět. Představí také povinnosti zaměstnavatelů a zaměstnanců v těchto situacích.

Výpis 58815895 z celkem 16800