Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16675 článků.

icon O IT obory je velký zájem, v Česku však stále chybí až 30 tisíc ajťáků, nejvíce v oboru kyberbezpečnost

20.3.2024 

V Česku chybí odborníci z oblasti IT. V České republice je zaměstnaných více než 316 000 IT specialistů, zapotřebí je jich ale až o 30 000 víc. Zájem o studium oboru na vysoké…

icon Čtyři věci, které zaměstnanci potřebují od svého nadřízeného v kritické situaci

20.3.2024 

To, jak je manažer doopravdy schopný, se naplno ukáže ve chvíli, kdy spolu se svým týmem čelí nějaké kritické situaci. Může se jednat o velký propad tržeb firmy, o nutnost propouštět nebo o jakoukoliv…

Článek v rámci předplatného icon Věty a fráze, které by měli prodejci vypustit ze svého slovníku

19.3.2024 

Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci s potenciálním klientem. Efektivní jsou akční slova, která evokují změnu, rychlé vyřízení, posun směrem kupředu. Naopak…

icon Novým generálním ředitelem Daktely je Jiří Havlíček

19.3.2024 

Do čela globální technologické společnosti Daktela se na začátku února postavil její dosavadní technický ředitel Jiří Havlíček. Vystřídá tak Martina Skabu, který se po úspěšné akceleraci zahraniční…

Martin Kořínek, GRAMMER: Lean změnil náš přístup k práci i k lidem

19.3.2024  Rozhovor s Martinem Kořínkem, Ph.D., jednatelem GRAMMER CZ

Společnost GRAMMER CZ, součást globálního koncernu, se specializuje na vývoj a výrobu komponentů a systémů pro interiéry osobních vozidel a sedadel pro řidiče a cestující v užitkových vozidlech,…

icon Chytrý pomocník Copilot. S čím vším pomůže v práci?

18.3.2024 

Copilot je nový chytrý kancelářský pomocník, který usnadní práci a stává se pracovním nástrojem pro každého zaměstnance. S čím vším může pomoci běžnému zaměstnanci i vedoucím pracovníkům?

HR Akademie 2024: Posílení dovedností a strategického přístupu k řízení lidských zdrojů

18.3.2024 

HR Akademie 2024 je unikátní série tří modulů, která nabízí hluboký pohled na klíčové aspekty lidských zdrojů. Tato akademie představuje jedinečnou příležitost pro obohacení dovedností a strategický…

"Abeceda personalisty“ - právě vychází důležitý průvodce pro moderní personální praxi

18.3.2024 

Moderní personalista čelí mnoha výzvám a očekáváním, která vyžadují komplexní znalosti a schopnost rychle se orientovat v mnoha oblastech práce. Soubor informací a vzorů, které jsou pro práci v…

Moderní pracovní prostředí přináší nové výzvy

18.3.2024 

Personalisté mají dnes velmi obtížný úkol a to vytvořit moderní pracovní prostředí, ve kterém budou zaměstnanci podávat potřebný výkon a zároveň se cítit dobře. Jinak si pracovníky neudrží a při…

Proč mladí odcházejí od řemesla? Obor nedostuduje každý desátý žák

18.3.2024 

Řemeslníci nemají v Česku o práci nouzi. Přesto absolventi středních odborných škol vystudovaný obor v mnoha případech opouštějí. Nejčastějším důvodem je nižší nástupní plat, ale i špatně…

icon Budete muset ve svém týmu propouštět? 5 tipů, jak se připravit

18.3.2024 

Jednou z těch méně milých povinností manažera je oznamovat svým podřízeným, že jsou propouštěni. Tato nutná povinnost je ještě méně milá ve chvíli, kdy se nevyhazuje neproduktivní podřízený, protože…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak vylepšit zkušenost kandidátů s vaším náborovým procesem

15.3.2024 

To, jakou firma v rámci výběrového řízení zajistí zkušenost uchazečům, je přímým odrazem toho, jak se pak ve finále stará o své zaměstnance. Náborový proces je jakousi výkladní skříní každé firmy a…

icon Umění „small talku”: Jak zavést neformální konverzaci kdykoliv a s kýmkoliv

15.3.2024 

Nezávazný, neformální „pokec“, v angličtině označovaný jako „small-talk“, je často zdrojem vtipů a averze. Mnozí ho nemají rádi a někteří lidé se mu vyloženě vyhýbají. Pravda je ale taková, že většina…

Článek v rámci předplatného icon Nebaví vás prodej po telefonu? Čtyři tipy, jak si jej víc užít (a získat víc klientů)

14.3.2024 

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně nepopulární. Úspěšnost je často malá, mnoho lidí má vůči telefonní akvizici averzi. V menší či větší…

icon Emoční inteligence: Jak vám může pomoci stát se lepším manažerem

14.3.2024 

Emoční inteligence je schopnost vyznat se ve svých vlastních emocích, rozpoznávat emoce u druhých a umět s emocemi obecně pracovat. Manažer s vysokou emoční inteligencí bude schopen lépe…

Výpis 826840 z celkem 16675