Jak zvládnout kritiku
Schopnost umět reagovat na kritiku patří k základním vůdcovským dovednostem. Jde o to, nebýt příliš defenzivní, pokud jsme kritizováni neprávem a naopak umět ocenit, když je kritika oprávněná.…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.
Schopnost umět reagovat na kritiku patří k základním vůdcovským dovednostem. Jde o to, nebýt příliš defenzivní, pokud jsme kritizováni neprávem a naopak umět ocenit, když je kritika oprávněná.…
Takový kbelíkový seznam (v angličtině totiž označení podobného seznamu vychází z kbelíku, který si člověk se sebevražedným záměrem po navlečení oprátky podkopne) je seznam zážitků a met, kterých chce…
Počet uživatelů profesní sociální sítě LinkedIn v Čechách již přesáhl úctyhodných 600 000. Manažeři, ředitelé, obchodníci, recruiteři, majitelé, ale i absolventi škol a další ti všichni mají na této…
Na začátku prezentace máte maximálně jednu minutu na to, abyste upoutali pozornost publika a získali si jeho důvěru. Některé zdroje dokonce mluví pouze o 15 vteřinách. Chcete-li tento čas promarnit,…
Dnešním rozhovorem se zaměříme na oblast blížících se revizí nejčastěji používaných standardů systému managementu ISO 9001 a 14001 z pohledu Lloyds Register Quality Assurance (LRQA), divize…
Jak moc nás ovlivňují zvuky okolí a jaký vliv mají na naše zdraví či pracovní výkony? Jak se můžeme naučit lépe naslouchat svému okolí? A jak bychom měli mluvit, aby nám chtěli naslouchat ostatní? To…
Stává se vám někdy, že řešíte obchod, který vypadá nadějně, ale klient najednou přestane komunikovat? Server Inc.com ukazuje, jak přimět klienta opět reagovat. 1) Ručně psaná zpráva Poslali jste již…
5 znaků slabé firemní kulturyFiremní kultura by vás měla pohltit od první chvíle, kdy vstoupíte do firmy. Měla by vyzařovat ze všech přítomných a věcí kolem samozřejmě příjemně a nejen na pracovišti. Silnou kulturu chce každá…
Nedávno jsme psali o tom, jak důležité je správně začít prezentaci. Neméně důležité je však prezentaci také správně zakončit, aby si posluchači zapamatovali to nejdůležitější a jednali podle toho, co…
Skvělý pomocník v tomto směru je sociální síť LinkedIn, která slouží k řízení profesních vztahů. Obchodníci a marketéři ji používají k hledání nových kontaktů. Spoléhat se pouze na na tuto síť ale…
Uvádíte, že až 30 % informací, které o sobě kandidáti tvrdí na pohovoru, jsou lži. Jak jste k tomuto číslu dospěli? Zhruba před třemi lety jsme realizovali průzkum mezi našimi klienty čítajícími asi…
Nedávno jsme si představili Kanaďana Chrise Baileyho, který věnoval rok svého života snaze stát se co nejproduktivnějším. Dozvěděli jsme se, jaké obecné závěry o produktivitě získal díky sérii různých…
Všichni asi tušíme, že na pracovní pohovor nepůjdeme oblečeni v teplácích (i když právě nad kandidátem oblečeným v teplácích si nedávno posteskl jeden český náborář v diskusi na síti LinkedIn). Tušíme…
Dovolená má být hlavě odpočinek, většina z nás je však i o dovolené stále kvůli něčemu ve stresu. Pojďme se proto podívat, jak stres o dovolené snížit, abychom si ji mohli užít co nejvíce. Začněme…
Někteří lidé nemají rádi obchodní telefonáty. Důvodem bývá strach z odmítnutí. Pokud ale překonáte strach, který je dočasný, můžete dosáhnout dlouhodobých výsledků. S radami zveřejněnými na serveru…