Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19365 článků.

icon Jak prodávat klíčovým zákazníkům?

22.4.2014 

Klíčoví zákazníci jsou něco jiného než ti běžní. Skutečný profesionál na poli B2B obchodování zapojí při jednání s klíčovými zákazníky víc invence, jinou strategii a všechny své schopnosti pro to, aby…

icon 7 kroků ke zvýšení morálky ve vašem týmu

22.4.2014 

Každý manažer se v průběhu své kariéry setká s poklesem morálky ve svém týmu. Příčiny mohou být různé, vaším cílem by však mělo být vždy totéž vrátit zaměstnancům pocit, že jejich práce je víc než…

Motivace z firemní praxe aneb všechno jde, když se chce. Nebo ne?

21.4.2014 

Motivace zaměstnanců ve firmě může mít různé tváře. Máte představu o tom, jaké iniciativy mohou utužit firemní kulturu a které ji naopak naruší, když není připravena? Kdy a jak začít budovat svobodu…

Technologie a vzdělávání. U nás si vybere i náročný klient

18.4.2014  Rozhovor s Petrem Hodboděm, Business Unit Managerem pro divizi Marketing & Education společnosti Avnet

Petr Hodboď působí v oblasti IT vzdělávání více než 16 let. Před nástupem do společnosti Avnet v roce 2009 pracoval ve školicím středisku společnosti IBM Česká republika, do kterého jej přivedla…

Článek v rámci předplatného icon Bez výrazné kreativity nejsou zásadní inovace

18.4.2014 

Většina firem se bez inovací výrobků či služeb neobejde. A to jak těch postupných - kontinuálních, tak i těch skokových – diskontinuálních. Aby firmy nejen přežily, ale také se intenzivně rozvíjely,…

icon Jak uzdravit firmu

18.4.2014 

Nejprve je nutné si uvědomit, že je zde problém jinými slovy, že byl zvolen špatný směr. Podle Douga Yakoly, seniorního partnera McKinseys Recovery & Transformation Services, mnoho manažerů…

Článek v rámci předplatného icon 3 rozdíly mezi úspěšnými a neúspěšnými prodejci

18.4.2014 

Ať už nás to překvapí nebo ne, výkon obchodníka závisí do značné míry na jeho sebevědomí. Nejlepší prodejci jsou obvykle ti nejvíce hrdí. A naopak ti, kteří podávají jen slabé výkony, mají sebevědomí…

Článek v rámci předplatného Proč se vás ptají na slabé stránky?

18.4.2014 

Řekněte nám něco o svých slabých stránkách. Tato žádost zazní téměř na každém pracovním pohovoru. Náborář či manažer chce jejím prostřednictvím zjistit, zda existuje důvod, proč vás nepřijmout nebo…

Článek v rámci předplatného icon 7 největších sales omylů, které jste pokládali za pravdu

17.4.2014 

Celých 92 % prodejců má rezervy v budování a udržování obchodních vztahů; a přitom právě kvalitní obchodní vztahy jsou pro firmu zásadní. Mnozí se neřídí dobrými radami (i když dnes je těžké si ty…

icon Introvert nebo extravert? Naučte se vést oba typy

17.4.2014 

Existuje mnoho typologií, které vám napomohou pochopit, proč se lidé chovají ve specifických situacích určitými způsoby. Dělení na introverty a extraverty je jen jedním z typů. Každý z nich je ale…

Komunikace není legrace aneb Motivující atmosféra a komunikace ve firmách

16.4.2014 

Také cítíte, že z vaší pozice byste mohli a měli ovlivňovat pracovní atmosféru a interní komunikaci? Víte ale kde začít? Na jakých základech můžete stavět? Na co uslyší top management firmy? Co…

Článek v rámci předplatného Flexi - Cool & Sexy?

16.4.2014 

„Slunce. Žvýkačka. Zábava. Efektivita. Pohoda. Strašidlo. Svoboda. Odpovědnost. Chaos. Budoucnost. Nizozemí. Trend. Průser. Výhoda.” To všechno a ještě více jsou příklady první asociace skutečných…

Článek v rámci předplatného icon Na co se zaměřit při náboru prodejců

16.4.2014 

Nábor prodejců je jedním z nejdůležitějších úkolů sales manažera nováček totiž může velice ovlivnit stávající tým, a to jak pozitivně, tak bohužel i negativně. Pohovory s prodejci jsou specifické v…

icon Jak ušetřit váš střední management syndromu vyhoření

16.4.2014 

Manažerská role vyžaduje vysokou míru odpovědnosti a nadhled. Pokud chcete jít cestou mnoha dnešních firem, akorát si tím zaděláváte na problém. Organizace stále více preferují plošší organizační…

icon Jak zvýšit konverzi na vašem webu ještě dnes

15.4.2014 

Pokud si nejste jisti, zda je vaše webová stránka dostatečně uzpůsobená pro okamžitou konverzi, zkuste své šance zvýšit pomocí návodu portálu ClickZ. Pět jednoduchých kroků pomůže k okamžitému…

Výpis 85218535 z celkem 19365