Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

icon Jak nenechat kariéru, aby vám zruinovala osobní život?

30.6.2014 

V některých společnostech prostě neexistuje čas, který by nebyl nějak spojen s prací. Podle studie, kterou zpracovala Hay Group, se každý druhý zaměstnanec domnívá, že je na něj naloženo tolik práce,…

icon Vyberte si správného obchodního poradce

30.6.2014 

Spousta společností má účetní, firemního právníka nebo pojišťovacího konzultanta. Často jim však chybí poradce v oblasti obchodu. Patříte mezi tyto firmy? Server topsalesworld.com upozorňuje, že…

icon Nikdy neházej flintu do žita

30.6.2014 

Jel jsem na další schůzku. Jelikož jsme se s panem P. domluvili na tom, abych ještě schůzku předem potvrdil, zavolal jsem mu a řekl, že se tedy stavím. Byl jsem překvapený, když mi odpověděl, že je…

V Čechách platí: Němčina nad zlato

27.6.2014  Rozhovor s Markem Dusilem, ředitelem jazykové školy a nakladatelství POLYGLOT

Polyglot je člověk, který ovládá mnoho jazyků. Proč je v dnešní době důležité a často nutné znát minimálně jeden cizí jazyk, ideálně však více? To je jednoduché, cizí jazyk otevírá nové příležitosti…

Článek v rámci předplatného 5 chyb při náboru obchodníků

27.6.2014 

Nábor obchodníků je náročný sám o sobě, firmy si jej však často ještě ztěžují zbytečnými chybami. Upozornil na to server Undercover Recruiter, který shrnul nejčastější chyby při náboru obchodníků do…

icon Poučení z chyb špatných manažerů

27.6.2014 

Není to důvod k radosti, ale pravdou je, že mnozí manažeři a šéfové nejsou dobrými lídry. Pro jejich podřízené to může znamenat peklo. Ostatní se alespoň mohou z jejich chyb poučit, zvláště pokud…

Článek v rámci předplatného icon Nábor přes sociální sítě - Josef Kadlec a Michal Kankrlík 5. část

Audio  27.6.2014 

Josef Kadlec, Recruitment Academy a Michal Kankrlík, Ivitera hovoří na téma nábor lidí přes sociální sítě. Vystoupení na konferenci společnosti 1.VOX. Michal Kankrlík, obchodní ředitel společnosti…

Článek v rámci předplatného icon Jak "přečíst" kancelář zákazníka

27.6.2014 

Umět číst ze vzhledu a uspořádání kanceláře potenciálního zákazníka může být zásadní pro uzavření obchodu. Všechny věci nám něco říkají když ne určitě, pak s jistou mírou pravděpodobnosti. Některé…

Proč ženy berou méně

26.6.2014 

Běžnou výplatu, vyjádřenou mzdovým mediánem, mají ženy oproti mužům nižší o 15,5 %. Důvodem je menší počet odpracovaných a placených hodin a hůře odměňovaná zaměstnání. Jen velmi málo žen se vyskytuje…

Článek v rámci předplatného icon Průvodce stolováním spojeným s networkingem

26.6.2014 

Jídlo, které je spojeno s networkingovým záměrem, není pouhým útěkem z kanceláře nebo snad příležitostí pro romantickou schůzku. Networking je důležitým cílem z hlediska obchodu, nejedná se pouze o…

icon Jak pomoci zaměstnancům s nedostatečnými výkony

26.6.2014 

Jediný člen s nedostatečnou výkonností dokáže zničit morálku a výsledky celého týmu. Manažeři si proto nemohou dovolit přehlížet nedostatečné výkony. Otázka ovšem zní, jak se v takové situaci…

icon Od manažera k lídrovi

26.6.2014 

Základní rozdíl mezi manažerem a lídrem je v tom, že manažer se zabývá řízením každodenních činností ve firmě, zatímco lídr rozvíjí a komunikuje dlouhodobé vize. Každá z těchto rolí vyžaduje odlišné…

icon Zlepšete svůj selský rozum

25.6.2014 

Selský rozum je, alespoň podle definice slovníku Mirriam-Webster, řádný a obezřetný úsudek založený na jednoduchém pozorování situace nebo faktů.Pokud máte pocit, že je ve vašem okolí osoba, které…

Článek v rámci předplatného Průvodní dopis: 500 let stará technika stále funguje

25.6.2014 

Všichni víme, že Leonardo da Vinci byl skutečnou renesanční osobností, která vynikala v mnoha oborech umění i vědy. Vynalezl několik létajících strojů, řadu přístrojů pro letectví, tank a další bojové…

Článek v rámci předplatného icon Chcete být úspěšný prodejce? Zjistěte zákazníkovo proč

25.6.2014 

Co produkt dokáže, umí vysvětlit každý prodejce. Hodně jich zvládne vysvětlit i to, jak produkt funguje. Většina se jich spokojí s tím, že zákazníkovi vysvětlí tyto dvě informace. Patříte mezi tyto…

Výpis 85368550 z celkem 19572